6ypoli10 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har selv tatt meg tid til å se på Claymore (even tho jeg har ca 6-8 andre å holde meg opptatert på ) Planen var å se 1 til 3 episoder men ente opp å se alle 14 uten pause Syns Claymore er en anime i top klasse Det har gode historie og flash back og bruker ikke hundre år på å komme igang med en fight Ville vell sagt at dette er en anime mer for de eldre... F.eks... - Voldsomt mye med blod... - Man får se litt mer hud enn det man får se på andre anime (forsøk på voldtekt) - Og så klart de voldsomme, brutale fightene Vil nok legge mye tid inni Claymore og kommer nok også til å bli en anime jeg vil tenke 24/7 når neste episode kommer ut... btw noen som vet når de kommer ut? for de som ikke har sett eller hørt moe om denne animen så kan dere finne ut mer her... http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=7028 Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har lest mangaen frem til 73, og håper seriøst at jeg finner flere chapters der ute (host PM). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har lest mangaen frem til 73, og håper seriøst at jeg finner flere chapters der ute (host PM). 9045744[/snapback] Tror ikke 74 kommer ut før om noen uker. Fant forresten et "Extra chapter" her, om Teresa vs. den forrige nr. 1: http://www.onemanga.com/Claymore_Extra_Scene/1/01/ Endret 10. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ble paff når Teresa blei eid ass, fy flate det var ondskapsfult :O 9042101[/snapback] Ja, det var heelt sykt. Seriøst jeg ble overraska! Gleder meg til Clare får kicka assen til hu bitcha. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 yes! episode 15 er ute! :O "laster ned som lynet" Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så episode 15 idag og synes ikke det skjedde alt for mye men likte den egentlig. Kan ikke vente å se hvordan Clare kan løse saken neste episode, hu jente virket j*vli skummel og lurer på hvordan ting går vis hun nr.9 blir awaken... virkert som hun ikke klarte stort mer på slutten. Tror iværtfall neste episode blir utrolig bra... håper iværtfall det Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Sykobitch dør vel garantert :O Lenke til kommentar
Instict Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Starta selv på denne serien idag.. Og har sett t.o.m. ep15. Synest den var ganske bra egentlig. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har sett tom. ep. 10 nå, har tom. ep. 15 liggende Det skal sees så snart jeg får tid, rå anime i mine øyne. Endelig en til jeg kan følge med på i tillegg til OP og Naruto (selv om jeg synes Naruto blir værre og værre jo lengre det for gå på, desverre) Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kanskje de faktisk klarer å gjøre serien ferdig iløpet av sesong 1. Nå er hun jo på spor av Priscilla Hadde sikkert vært like greit det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tja, er nok et godt stykke igjen. Mangaen er litt fordan anime'n, men er ikke noe slutt i sikte i mangaen enda. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 dritbra episode. Mon tro om hun har våkna? Hun jenta virker jævelig sterk. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 dritbra episode. Mon tro om hun har våkna? Hun jenta virker jævelig sterk. 9112230[/snapback] Vil tro vi får en heftig fight nå ja Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ikke si sånt! for mye spoilere Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvem som har lagt ut spoilere? Ikke jeg iallefall; sa bare hva jeg regnet med. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Bra episode, og vi fikk jo se et nytt angrep fra Clare. Ser fram til de neste episodene, tror de vil gi oss god underholdning. Men, går det ann å la være å poste inlegg hvor dere bare sier at en ny episode er ute? Er mere spam og unyttig informasjon. De som følger med på serien vet nårtid episodene kommer ut. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Galatea er jo den klaart tøffeste karakteren så langt hvis vi ser bort ifra Teresa Neste episode tar sikkert helt av. War in the North I - mot en awakened nr 1 ranked male *glede seg* Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 siden det er War in the North I så kommer ikke kampen for War in the North II og slutter med War in the North III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå