Gå til innhold

pcen restarter når den skal slå seg av

Anbefalte innlegg

bygde pcen min på fredag, og har drevet på og lagt inn diverse saker på den siden då.. etter at eg la inn de fleste programmene som fulgte med hovedkortet (asus a7v333) begynte den å omstarte når eg velger at den skal slå seg av. det skjer ikkje hver gang, noen ganger slå den seg av. det med hovedkortet kan ha ingenting med saken å gjøre, for eg lå inn noe annet før det, og bare omstartet (prøvde ikkje å slå den helt av).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du kjører Win.98 så må du sjekke en ting før du begynner å fjerne program. Kjør msconfig og gå inn på avansert, det kan være kryssa av for deaktiver hurtigavsluttning eller noe i den duren (håper jeg husker sånn noenlunde rett)

koffor må eg det?

Lenke til kommentar
Når du kjører Win.98 så må du sjekke en ting før du begynner å fjerne program. Kjør msconfig og gå inn på avansert, det kan være kryssa av for deaktiver hurtigavsluttning eller noe i den duren (håper jeg husker sånn noenlunde rett)

Dette hjalp meg i min tid også, jeg hadde riktignok problemer med at den ble stående der det står "Nå kan du slå av maskinen", men det er så absolutt verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...