knetrom Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 bygde pcen min på fredag, og har drevet på og lagt inn diverse saker på den siden då.. etter at eg la inn de fleste programmene som fulgte med hovedkortet (asus a7v333) begynte den å omstarte når eg velger at den skal slå seg av. det skjer ikkje hver gang, noen ganger slå den seg av. det med hovedkortet kan ha ingenting med saken å gjøre, for eg lå inn noe annet før det, og bare omstartet (prøvde ikkje å slå den helt av). Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hadde samme problemet. De løste seg da jeg avinnstalerte Easy cd creator! Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kjører du Win XP og har Logitech Internett tastatur så må du bare leve med det. Har du som han før her sa ett eller annet program fra Roxio, vel så må du leve med det da og Men om du går inn på windows.no så finn du nærmere forklaring på problemet. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 kjører win98.. har ikkje easy cdcreator.. skal sjekke windows.no no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kjør oppdatering av alle drivere: som chipset, GPU, BIOS osv. Kjør også defragmetering, det løser faktisk ytelsen og eventuelle problemer av og til. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Når du kjører Win.98 så må du sjekke en ting før du begynner å fjerne program. Kjør msconfig og gå inn på avansert, det kan være kryssa av for deaktiver hurtigavsluttning eller noe i den duren (håper jeg husker sånn noenlunde rett) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kjører win98.. har ikkje easy cdcreator.. skal sjekke windows.no no Det som kan være problemet om eg ikke husker helt feil er at win98 kan ha problemer med raske prosesorer, Så det du gjør er å gå til winupdate og heter ned den fiksen? Foresten ta ned alle om du har adsl eller lingnende bredbånd Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 der ligger gjerne et annet problem, win update funker heller ikkje.. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Når du kjører Win.98 så må du sjekke en ting før du begynner å fjerne program. Kjør msconfig og gå inn på avansert, det kan være kryssa av for deaktiver hurtigavsluttning eller noe i den duren (håper jeg husker sånn noenlunde rett) koffor må eg det? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 http://www.aumha.org/a/shutdown.htm Kikk litt rundt der, lykke til. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Når du kjører Win.98 så må du sjekke en ting før du begynner å fjerne program. Kjør msconfig og gå inn på avansert, det kan være kryssa av for deaktiver hurtigavsluttning eller noe i den duren (håper jeg husker sånn noenlunde rett) Dette hjalp meg i min tid også, jeg hadde riktignok problemer med at den ble stående der det står "Nå kan du slå av maskinen", men det er så absolutt verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå