Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Har lest regler for posting og gjesteposting, og er usikker på om mitt problem oppfyller kravet. Om en moderator mener at det ikke holder mål, så er det bare å stenge tråden. Da prøver jeg i allefall.. Hele situasjonen går ut på at jeg har store problemer med å forstå ei jente som betyr veldig mye for meg. Er selv forvirret og alt for usikker til å klare og sette situasjonen i perspektiv og finne ut hva jeg skal gjøre, trenger hjelp til å forstå henne.. For å korte ned på historien, så har vi vært kjærester, og siden oktober i fjord, har jeg forsøkt å vise henne hva hun betyr for meg og forsøkt å vinne henne tilbake, men hun har vært kald og avvisende mot meg.. I det siste har jeg mer eller mindre gitt det opp, og forsøkt å holde kontakt som venner. Men hun oppfører seg veldig rart, eller uvanelig. Svarer veldig kort på meldinger, og om jeg ikke sender, så sender hun tilslutt først til meg, dog kort. Virker for meg som om hun kanskje er redd for noe.. På blink profilen hennes er det en kopi av teksten til Timbaland - Apologize Trenger hjelp til å analysere teksten i sangen i forhold til min situasjon, evt hva jeg skal gjøre. Hva mener hun? Er det ment avissende eller motsatt? Hadde jeg skjønt dette, hadde det jo vært en start i allefall.. Er klar over at det kanskje ikke er så mye dere kan få ut av den informasjonen jeg har, men setter pris på alle svar. Viss det er noe annen informasjon som dere kan tenke dere at er relevant, så bare spørr. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Nå er jeg langt fra ekspert, men har opplevd noe lignende. Det betyr heller ikke at det resultatet jeg fikk til, vil være det samme som deg. Men kan forklare ut fra min situasjon/det jeg tror dette betyr. Da dette skjedde meg, skjønte jeg straks at noe ikke var helt som det skulle. Noe som er veldig lett leselig. Jeg kjempet og drev på for å finne ut - noe jeg desverre ikke helt likte slutten på. Det som var skjedd i hennes situsjon, var at hun var lei. Forholdet med meg, var ikke det hun ønsket mer. Hadde vært så mye lettere hvis jeg hadde fått forklar det, enn at ting skal bli som i din situasjon. Jeg fikk bare korte mld, om jeg i det hele tatt fikk noen. Jeg måtte alltid ta kontakt først! Hun var veldig avisende mot meg, og da er det alltid noe som ikke stemmer. Jeg syntes at du skal snakke med henne, siden nøkkelen i et forhold er snakking. Viten om hva den andre parten vil. Som sakt tiligere, så kan denne situasjonen være helt annderledes, men ut ifra det du har forklart syns jeg det er ganske likt. Håper alt ordner seg for deg. Endret 18. mai 2007 av julelys Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 eneste jeg kan bidra med her er hva jeg som jente tror det handler om.. For å si det sånn så hver gang jeg er kort og avvisende mot en gutt, er det enten fordi jeg ikke er interessert i fyren lenger eller så er det fordi jeg er livredd for å gå inn i forholdet.. Rådet mitt er å ikke være presse henne til noe som helst, men ta det i hennes tempo. Tar hun ikke kontakt, så javel,, da var det ikke noe å satse på uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er i en lignende situasjon selv, men i mitt tilfelle er vi "kjærester". Jenta jeg er sammen med tar sjelden initiativ til noe som helst og hvis det skal skje noe så er det jeg som må trå til for at vi i det hele tatt skal møtes. Det gjelder forsåvidt også alt mellom oss, hvis ikke jeg gjør noe så skjer det ingenting. Jeg irriterer meg noe så helt jævlig over hele situasjonen mellom oss og da blir jeg ikke mindre klok da vi senest denne uka pratet i telefonen og da sa hun at jeg var den eneste hun noensinne har ønsket å være sammen med og at hun er jævlig glad i meg. Veldig greit å høre sånt, bare trist at hun ikke klarer å vise det for meg hvis det i det hele tatt stemmer. De eneste gangene hun tar initiativ til f.eks kyssing/klining så er det hvis vi er på fest sammen. Hvis hun må være beruset, mer eller mindre, for å ta initiativ til sånt så er det noe alvorlig feil i mine øyne. Ikke nytter det å prate med henne om sånt heller, da blir hun bare sur/grinete og får et "jeg bryr meg ikke"-uttrykk i ansiktet. Selv om jeg fremdeles er glad i jenta så begynner jeg å gå veldig lei hele greia. Har knapt sett henne i mai pga russetid, selv om vi bare bor 7-8min unna hverandre med buss, så jeg er småforbanna for akkurat det. Tror jeg har sett henne en gang siden 1.mai, helt utrolig. Vet ærlig talt ikke om mitt svar hjalp noe som helst, men tror vi to er i en lignende situasjon om ikke annet. Konklusjonen min blir vel at selv om hun er avvisende så kan hun fremdeles være glad i deg, såfremt kjæresten min ikke lyver når hun sier sånt da. Må fuglene vite hva jeg har rotet meg inn i Hilsen gjesten som er i et forhold, men føler seg singel. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 HeiHar lest regler for posting og gjesteposting, og er usikker på om mitt problem oppfyller kravet. Om en moderator mener at det ikke holder mål, så er det bare å stenge tråden. Da prøver jeg i allefall.. Hele situasjonen går ut på at jeg har store problemer med å forstå ei jente som betyr veldig mye for meg. Er selv forvirret og alt for usikker til å klare og sette situasjonen i perspektiv og finne ut hva jeg skal gjøre, trenger hjelp til å forstå henne.. For å korte ned på historien, så har vi vært kjærester, og siden oktober i fjord, har jeg forsøkt å vise henne hva hun betyr for meg og forsøkt å vinne henne tilbake, men hun har vært kald og avvisende mot meg.. I det siste har jeg mer eller mindre gitt det opp, og forsøkt å holde kontakt som venner. Men hun oppfører seg veldig rart, eller uvanelig. Svarer veldig kort på meldinger, og om jeg ikke sender, så sender hun tilslutt først til meg, dog kort. Virker for meg som om hun kanskje er redd for noe.. På blink profilen hennes er det en kopi av teksten til Timbaland - Apologize Trenger hjelp til å analysere teksten i sangen i forhold til min situasjon, evt hva jeg skal gjøre. Hva mener hun? Er det ment avissende eller motsatt? Hadde jeg skjønt dette, hadde det jo vært en start i allefall.. Er klar over at det kanskje ikke er så mye dere kan få ut av den informasjonen jeg har, men setter pris på alle svar. Viss det er noe annen informasjon som dere kan tenke dere at er relevant, så bare spørr. På forhånd takk!! 8643290[/snapback] Er du på noen måte forelska i ho? Lenke til kommentar
LooneyTuned Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 har sett litt på Timbaland - Apologize .. å det virker som hun har følelser for deg, men hun er redd for å involvere seg i noe.. og har bestemt seg for å ikke gå tilbake til deg fordi hun "vet" hun vil bli såret igjen .. Hvis du er desperat etter denne jenta.. MÅ du vise det mer og få henne til å forstå at du vil gjøre alt for henne og du må holde på henne.. - jeg er ingen ekspert på dette området, men det gir deg kanskje noen tanker.. jeg lurer på om det var du som gjorde det slutt etter den perioden dere var sammen? eller gjorde du noe dumt, som du angrer på.. og dermed gikk hun fra deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå