InsertNumLock Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvem tror dere vinner a? Ser for meg knepen Djoko seier her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Tror muligens Djokovic tar det på det faktum at han nok er bedre trent og holder ut lenger i varmen. Dog, han drar med seg en nesten fem timer lang femsetter fra semien. Djokovic er også den som hittil har forsøkt å bryte opp det litt kjedelig grunnlinjespillet der begge er bunnsolide. Usikker på om det er dagen å prøve nye ting på, men han får hvertfall litt goodwill fra meg for det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Men det ser unektelig ut til at det kan gå Murrays vei i dag! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Japp. Spørs om han klarer å hente det inn nå. Blir nok Murray det her om han ikke spiller som en superhelt nå. Endret 7. juli 2013 av Hille Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Fy faen for en prestasjon. Grattis Murray! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Endelig Murray! Unner Storbritannia denne nå som det er så lenge siden sist. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Siste game var legendarisk! Gratulerer til Murray Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Helt utrolig av Murray i går. Veldig imponert. Men som nevnt her, Djoko får masse creds for at han prøvde å spille mer offensivt og kom mye mer frem til nettet (selv om det var downfallen hans samtidig...). USO blir spennende i år med Murray som defending champion, får se hvordan han tåler det, blir en helt ny opplevelse for ham! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hadde Djokovic klart å snu tredjesettet så tror jeg muligens Murray hadde blitt slått på utholdenhet, men er i grunn liten vits å spekulere i det når han klarte det på tre! Er fortsatt langt igjen til Federers syv da^^ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Da har Djokovic akkurat tapt semifinalen i US Open mot Kei Nishikori. Det hadde jeg ikke trodd før kampen. Det er grisevarmt i New York og Djokovic har aldri vært den som takler varmen best, så dette ble kanskje utslagsgivende. Neste kamp er Federer mot Cilic. Hvis Federer vinner US Open, da er han den som har tatt flest poeng hittil i år. Jeg øyner en liten mulighet for at han skal avslutte året som nummer 1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Too bad fed ble griseknust da deilig med ny grand slam winner garantert på mandag! heier 100% på kei! Han er en fantastisk spiller og person! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kampen i går minnet mye om finalen mot Del Potro i 2009. Han ble dundret i senk da også, men forskjellen var at da hadde han faktisk noe å stille opp med. Han kunne ha vunnet den finalen, men i går var det ikke håp. Da jeg kjøpte Grand Slam Tennis til Wii, også i 2009, da var det mulig å spille som flere pensjonerte legender, de beste spillerne i dag, samt fullstendig ukjente Kei Nishikori. Japanske Nintendo hadde tro på at han kom til å bli god. Det har tatt en del tid, men de fikk rett. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hvis vi teller med Robin Söderling, så finnes det før dagens finale kun 11 aktive spillere som noen gang har vært i en Grand Slam-finale. Syv av dem har vunnet minst én. Før Wawrinka vant Aus Open var det altså kun seks aktive vinnere. Jeg har litt lyst til å sette opp en oversikt over når alle vinnerne var aktive, for så å finne ut om det har vært et eneste tidspunkt hvor det har vært færre aktive GS-vinnere på touren... Her er de som er aktive i dag: Roger Federer Rafael Nadal Novak Djokovic Andy Murray Lleyton Hewitt Juan Martín del Potro Stanislas Wawrinka Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja. Og Hewitt er jo veldig snart ferdig, og Wawrinka skulle jo tross alt ikke vunnet en grand slam, nadal skaden under finalen sørget for det... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja. Og Hewitt er jo veldig snart ferdig, og Wawrinka skulle jo tross alt ikke vunnet en grand slam, nadal skaden under finalen sørget for det... Phf. Wawrinka hadde jo momentet før skaden også, og generelt gjennom turneringen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nadal kjente ryggen røk i oppvarmingen før kampen. Han hadde vunnet finalen til slutt hadde det ikke vært for den akutte skaden der og da; selv om Wawrinka var i form. Det tror jeg alle som har sett nøye på tennis i mange år vet innerst inne. Men kan skjønne at det er vanskelig å innrømme for de som kanskje ikke elsker Rafa da Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg husker godt at Nadal var tydelig skadet den kampen. I andre sett lå førsteservene hans på rundt 125 km/t. Dette er på nivå med en kvinnelig slapp andreserve. Han virket derimot langt kvikkere i tredje og fjerde sett, men likevel ikke helt der han pleier å være. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Nadal kjente ryggen røk i oppvarmingen før kampen. Han hadde vunnet finalen til slutt hadde det ikke vært for den akutte skaden der og da; selv om Wawrinka var i form. Det tror jeg alle som har sett nøye på tennis i mange år vet innerst inne. Men kan skjønne at det er vanskelig å innrømme for de som kanskje ikke elsker Rafa da Skulle bare inn og høre om noen andre var griseimponert over kampen i dag, men så så jeg denne og måtte bare hovere litt. Om noen har gått rundt og tenkt at AO-seieren fra i fjor var noe annet enn fortjent så håper jeg man har spist ordene sine til kvelds i dag (Forøvrig all ære til Djokovic for håndteringen av tapet i dag. Han økte bare i anseelse hos meg for det!) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nadal kjente ryggen røk i oppvarmingen før kampen. Han hadde vunnet finalen til slutt hadde det ikke vært for den akutte skaden der og da; selv om Wawrinka var i form. Det tror jeg alle som har sett nøye på tennis i mange år vet innerst inne. Men kan skjønne at det er vanskelig å innrømme for de som kanskje ikke elsker Rafa da Skulle bare inn og høre om noen andre var griseimponert over kampen i dag, men så så jeg denne og måtte bare hovere litt. Om noen har gått rundt og tenkt at AO-seieren fra i fjor var noe annet enn fortjent så håper jeg man har spist ordene sine til kvelds i dag (Forøvrig all ære til Djokovic for håndteringen av tapet i dag. Han økte bare i anseelse hos meg for det!) Står fortsatt for det jeg sa. Men det er ingen tvil at Wawrinka vant helt fortjent i går. Djokovic spilte på sitt beste, og derfor var det klart at Wawrinka var helt utrolig god i går og fortjente å vinne French Open mer enn Djokovic. Fantastisk spilt av Wawrinka i går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå