toro6 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Ja ja, da ble det ikke noen Federer kamp i dag. Mardy Fish kan visst ikke spille. Endret 3. september 2012 av toro3 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Han utvider rekorden med antall kvartfinaler nådd på rad i Grand Slam-sammenheng, men skuffende at det ikke blir kamp. Jeg hadde gledet meg. På den andre siden så er det jo greit at jeg slipper å se Federer-kamp med Kirsten Retardo Robsahm som kommentator. Hun og han andre oldingen Eurosport tviholder på, er jo helt bak mål. Forvirrede gamle tullinger som hadde gjort en bedre jobb om de hadde holdt kjeften gjennom hele sendingen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 QF mot Berdych kan bli spennende. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Gah! Tennis arrangører.. Jeg sitter og venter på Roddick - del Potro som skulle begynne kl 01, "weather permitting." Og det er tydelig at været ikke er villig til samarbeid, men går det ikke an å gi et FNUGG av informasjon om utsiktene? "We will provide continuous updates." Ja, jøss.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Venter også på den. Frustrerende. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Haha, del Potro måtte tørke bort svetten til Roddick fra banen. Da har jeg sett det også. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 På mandagskvelden sjekket jeg værmeldingen for resten av dagen og neste dag i New York. Strengt tatt ble jeg faktisk litt overrasket over at de fikk gjennomført noen kamper i går. Jeg vil bli enda mer overrasket om det blir spilt noe i dag. Dette er fra weather.com Thunderstorms likely in the morning. Then the chance of scattered thunderstorms in the afternoon. Humid. High 81F. Winds SW at 10 to 20 mph. Chance of rain 80%. Rainfall possibly over one inch. 25mm regn er ikke noe drømmescenario. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Murray taper første sett 6-3 mot Cilic! We've got a match on our hands, boys! Noen som også sitter oppe og ser?! Murray har startet utrolig dårlig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Pokker da. Har jo ikke tid til å sitte oppe og se på, men det hørtes jo spennende ut! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har litt på følelsen at Murray kan komme tilbake i tredje. Han må bare få hue på plass, så er ikke tre sett på rad noen stor fysisk utfordring i det minste. Men han kan godt tape for min del.. Fedster trenger en 'enkel' kamp før Djoko. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ser ut som om han er i ferd med å ta inn andresettet også gitt. Jaja, var vel for godt til å være sant at Federer skulle få slippe Murray i semi Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Indeed. Nå blir det tøft for Cilic. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Andresettet gikk såvidt, men nå får vi se om han kan stå løpet ut edit: leste tallene feil. Det var selvfølgelig Murray det gikk såvidt for. Endret 5. september 2012 av hernil Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dette er helt grusomt å se på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Uff. Synd for Fed. Men bra for Murray. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Deilig at klysa røk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Håper seriøst noen av dere så nettopp Ferrer - Tipsy. Syyyyk kamp! Vamos Daveed! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Så den ja. Men f faen for en regelrett fitte Tipsa er. Plutselig sette seg ned og syte over låret eller hva faen det var midt i ett game, og der Ferrer leda 40-15. Fikk han helt ut av rytmen og kom tilbake. Heldigvis vant ikke cheateren. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nå er det uhyre lite som tilsier at Federer vil være nummer 1 ved årsskiftet. Djokovic er virkelig i rute mtp å forsvare tittelen i US Open fra i fjor. Deretter kommer China Open, Shanghai Masters, Paris Masters og World Tour Finals hvor han har muligheten til å ta rundt 3.400 poeng. Federer spiller ikke China Open, og han forsvarer full pott fra Basel, Paris og WT Finals. Altså er det kun i Shanghai han kan sanke poeng. Her er et tenkt scenario: Federer vinner Basel, han taper finalen i Shanghai, han taper finalen i Paris og han taper semifinalen i WT Finals etter to RR-seire. Dette er ikke helt utenkelig, men jeg tviler i grunn litt på at han skal nå begge de gjenværende Masters-finalene. Hvis Djokovic da først ryker i semien mot Ferrer og deretter vinner China, ryker i kvarten både i Shanghai og Paris og deretter ryker i semifinalen i WT Finals etter to RR-seire, så vil dette fortsatt være nok til å være nr 1 ved slutten av året. Det kreves altså minimalt av Djokovic for å ta førsteplassen om ikke Federer spiller over evne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå