Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt syk kamp! Ble akkurat ferdig med å se på da jeg tok meg en pause og dro på sykkeltur.

del Potro's innsats var i mine øyne en sølvmedalje verdig, men er virkelig glad for at det gikk veien! Nå følger jo Murray - Djokovic direkte da jeg lå på etterskudd (forøvrig fin funksjon at man kan spole tre timer tilbake i nett-tv-løsningen til NRK).

Lenke til kommentar

Jeg gikk kanskje glipp av Federer-kampen, men Djoko vs Murray er ingen dårlig erstatning. Det er en sann nytelse å se Djokovic spille god tennis, men jeg heier litt på Murray i dag. Jeg tror egentlig ikke at Federer kommer til å slå noen av disse, og i så tilfelle håper jeg det er Murray som får et lite plaster på såret etter Wimbledon-tapet.

Lenke til kommentar

Da blir det reprise av Wimbledon. Får håpe det blir en gjentagelse av resultatet også, selv om jeg kommer til å få vondt av Murray ved eventuelt tap igjen.

Dog har Murray alltids neste gang, for Federer tror jeg dette er gangen han må gjøre det om han skal få dette etterlengtede OL-gullet!

Lenke til kommentar

Murray tar helt av!

6-2, 3-0 nå

edit: 4-0

Mye publikum som sikkert ikke er vant med å være på tenniskamp. Skriker og roper på Andy.

Dommeren må til tider be dem om å roe seg.

Edit: 5-0 :ohmy:

Edit: 6-1 Genialt bra av Murray!

Satser på 6-0 i 3 nå da :D

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...