toro6 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Takk for tipset. Han gikk opp i kurs hos meg nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Murray vs Federer hadde vore artig. Reprise på Wimbledon. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Helt syk kamp! Ble akkurat ferdig med å se på da jeg tok meg en pause og dro på sykkeltur. del Potro's innsats var i mine øyne en sølvmedalje verdig, men er virkelig glad for at det gikk veien! Nå følger jo Murray - Djokovic direkte da jeg lå på etterskudd (forøvrig fin funksjon at man kan spole tre timer tilbake i nett-tv-løsningen til NRK). Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg gikk kanskje glipp av Federer-kampen, men Djoko vs Murray er ingen dårlig erstatning. Det er en sann nytelse å se Djokovic spille god tennis, men jeg heier litt på Murray i dag. Jeg tror egentlig ikke at Federer kommer til å slå noen av disse, og i så tilfelle håper jeg det er Murray som får et lite plaster på såret etter Wimbledon-tapet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Morsommere å se på denne kampen. Herlige ballvekslinger. Men jeg heier egentlig ikke på noen av dem.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Da blir det reprise av Wimbledon. Får håpe det blir en gjentagelse av resultatet også, selv om jeg kommer til å få vondt av Murray ved eventuelt tap igjen. Dog har Murray alltids neste gang, for Federer tror jeg dette er gangen han må gjøre det om han skal få dette etterlengtede OL-gullet! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Murray tar helt av! 6-2, 3-0 nå edit: 4-0 Mye publikum som sikkert ikke er vant med å være på tenniskamp. Skriker og roper på Andy. Dommeren må til tider be dem om å roe seg. Edit: 5-0 Edit: 6-1 Genialt bra av Murray! Satser på 6-0 i 3 nå da Endret 5. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Dette er triste greier. En breadstick.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) hehe, Federer-fan eller? Har de noe fint ord for 6-0 tap da? Edit: Der gikk det ut av vinduet. Edit: Fant svaret på det selv.. En Bagel Endret 5. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Håper Murray vinner, klysa Federer er ikke noe særlig. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Federer har nok trofeer. På tide at Murray begynner på sin samling. Han har vel enda ikke vunnet en Grand Slam? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Greit nok at han taper, men ikke med disse tallene. Men Murray fortjener gullet. Utrolig spill. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 I grunn greit for min del. Så er han ikke så sliten til double matchen like etterpå nå. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Ja, fuck it, heia Andy! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Sattan for en serv! Edit: Steike for noen server! Grattis Endret 5. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 HERLIG! Så fortjent! 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Trist for Federer, men i denne kampen var Murray bedre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Forferdelig stønning på Azarenka.. Edit: Går mot enda en gullmedalje til Murray. Der ble det 1-1 Hvem i helsikken tar med seg en baby på tenniskamp.. jeje. Det snudde totalt. Jevnt i supertie, men holdt ikke.. Endret 5. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Puoooooooo...puooooooooo...puooooooooo. Høyrest ganske snodig ut. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Puoooooooo...puooooooooo...puooooooooo. Hvis hun ikke treffer nettet, for da blir det plutselig bare "puoo". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå