IcedInsanity Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Tror ikke det var skade nei. Rosol spilte som om rangeringene var snudd på hodet. Spilte helt på kanten av sitt potensial stort sett hele kampen. Mange vanvittige backhands og en del serve-ess. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Jeg ble også veldig imponert av kraften i slagene til Rosol. Han hadde flere steinharde flate slag både på forehand og backhand, som minner meg om Söderling på sitt beste. Han oppnådde også veldig god lengde i grunnlinjeduellene. Hadde Rosol spilt som dette mot en spiller uten like gode defensive egenskaper som Nadal, da hadde dette vært tre ganger 6-1. Edit: Jeg la forresten merke til noe jeg ikke tror jeg sett før, nemlig at taperen av en Wimbledon-kamp stopper for å skrive autografer. Det likte jeg at Nadal gjorde. Endret 28. juni 2012 av Bradbury Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nadal elsker jeg overalt, tapte i dag ja, men ikke på en teit måte eller noe. Ekte gentleman etterpå, unlike Rosol som spyttet på banen og gjorde rare ting hele veien. Men spille knall tennis gjorde han også, gratulerer til ham. Wimbledon 2012 skal glemmes. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Kom igjen sveitserost.. Null to i sett er vel ingen hindring? Var skummelt en stund der Endret 29. juni 2012 av toro3 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) For øyeblikket leder Querrey 14-13 over Cilic i femte sett. Jeg så at Cilic skulle serve inn kampen på 6-5 da jeg fikk en telefon. Bortimot en time senere er fortsatt i gang! Kult, jeg digger lange avgjørende sett! Edit: Hvor ofte ser man denne scoren? Endret 30. juni 2012 av Bradbury Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor ga de seg på center court? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor ga de seg på center court? De tok en pause for å lukke taket. De er - som du kanskje allerede vet - godt i gang igjen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeez.. Burde jeg kunne gjetta. Trodde de hadde tatt kvelden. Driver å ser på western film, jeg. Datt ut av kveldens tennis. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Yes! Skulle gjerne sett denne kampen, men resultatet er en god opplevelse i seg selv! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Federer vs Murray i en GS-finale igjen. Kanskje Murray klarer å ta et sett denne gangen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jaaaa byebye Djoker!! Takk Fed! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Synd at ikke Radwanska vant i dag. Jeg liker ikke at Azarenka er verdensener... Liker heller ikke Serena spesielt mye. Da hun i talen sin takket Jehova, da måtte jeg bare slå av. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kan ikke annet enn å synes synd på Murray, men for en utrolig prestasjon av Federer! Å jobbe seg tilbake til førsteplassen på rankingen og å konsolidere sin fantastiske GS-rekord står det virkelig respekt av! Og på veien slår han også ut spillere som Djokovich og Murray. Kudos Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Synes så synd på Andy der han stod gråtkvalt og måtte si noen ord til de rundt seg. Men uansett sterk prestasjon. Han kommer enda sterkere tilbake, det er eg sikker på. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Murray fikk settet sitt, som jeg spådde, og jeg er glad det ikke ble noe mer. Synes riktignok litt synd på ham, jeg også, men jeg håper han slår noen andre enn Federer i finalen når han vinner sin første Grand Slam. Nå er Murray den spilleren som har tapt flest GS-finaler uten å ha vunnet noen. Treneren hans, Ivan Lendl, er den som totalt sett har tapt flest (11). Federer er faktisk på en delt andreplass på den listen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Fullt fortjent og gratulerer til Fed. Men ranking systemet er så rar, Fed er jo ikke verdens beste per dato... han er bare helt fantastisk på gresset. Hadde virkelig ikke sjans i Paris og har tapt utrolig mange mot de to store. Men sånn er det nå bare med systemet, så gratulerer ham for det og. Endret 8. juli 2012 av tc47 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er én slam, og i praksis én oppvarmingsturnering som går på gress, og du mener at rankingsystemet favoriserer de som er gode på gresset?! Har du i det hele tatt gjort et eneste forsøk på å forstå hvordan rankingen fungerer? Federer er nummer 1 fordi han har sanket flest poeng av alle i løpet av de siste 52 ukene. I denne perioden har han nå denne seieren samt tre GS-semifinaler, han vant World Tour Finals, han holder tre Masters-titler og tre 500-titler. Han har jevnt over de beste resultatene det siste året og derfor er han øverst. Enkelt og greit. Djokovic får ikke noe ekstra for at han var helt utrolig første halvåret i fjor. Nadal får heller ikke noe ekstra fordi han dominerte totalt i årets French Open. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Da er trekningen for OL klar. Med Nadal ute, så har jeg krysset fingrene for at Federer ikke får Murray på sin halvdel. Heldigvis slipper han Murray før en eventuell finale, og han har ellers en veldig god trekning. Likevel tør jeg ikke øke forventningene for mye siden Federer kan være ganske så ustabil i kamper som går på best av tre sett. Selv første runde kan bli et tøft hinder. Alejandro Falla tok de første to settene sist gang disse to møttes, i første runde av Wimbledon 2010.For uten dette har det vært overkjøring i øvrige møter, så jeg håper dette møtet bare var en glipp. Djokovic kan få Roddick i andre runde og Murray får Wawrinka i første. Det kan så absolutt komme noen store upsets i de første par rundene. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Oi, nesten at Fed tapte i to sett mot del Potro. 17 upressede feil i andre sett.. Kom igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå