Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djokovic har jeg i grunnen alltid hatt sansen for. Hans imitasjoner av sine tenniskolleger slår alltid godt an. Jeg likte også den gangen da Söderling imiterte Nadal. Publikum lo, men det gjorde ikke Nadal. Egentlig ikke så rart siden det var åpenbart at Söderling mente det som en provokasjon. Det ble også en veldig amper stemning da Sampras skulle imitere Agassi. Det er alltid moro inntil noen føler seg såret av det.

Synd at Federer røk ut.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har klart å slite noen av strengene på tenniskøllen min nå, så er på utkikk etter nye, men ser at det er mange forskjellige typer og mange forskjellige prisklasser. Er alle disse strengene universielle eller må jeg finne ut hvilken type strenger min racquert bruker?

Endret av mehh
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mats Willander satt en penge på Federer i finalen. :hmm: Jeg er ikke like optimistisk og tror han kan bli litt nervøs foran sin nemesis.. Han er nødt til å være cool gjennom hele matchen.

Har litt lyst til å hoppe over Lørdagen, egentlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I morgen starter Wimbledon! Uten tvil årets tennishøydepunkt. Veldig synd det kun g¨r på Canal + (Heller ikke på Eurosport). Hadde sansen for det opplegget NRK hadde for noen år siden. Får håpe de sender finalene slik som i fjor i det minste.

Hvem vil dere følge ekstra med på i år? Fikk sansen for franskmannen Monfils under årets French Open, så skal følge litt ekstra med på han. Hadde vært morro om Murray hadde lyktes på hjemmebane. Og ellers, Federer > Nadal. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...