InsertNumLock Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hehe djoker er jo fenomenal. Morsomste typen både på og utafor banen. Regner med du har sett hans utallige herminger av andre spillere? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Djokovic har jeg i grunnen alltid hatt sansen for. Hans imitasjoner av sine tenniskolleger slår alltid godt an. Jeg likte også den gangen da Söderling imiterte Nadal. Publikum lo, men det gjorde ikke Nadal. Egentlig ikke så rart siden det var åpenbart at Söderling mente det som en provokasjon. Det ble også en veldig amper stemning da Sampras skulle imitere Agassi. Det er alltid moro inntil noen føler seg såret av det. Synd at Federer røk ut. Endret 27. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da ble det Murray - Djokovic i finalen da. Spennende! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Indeed, og jeg sov under seansen.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som kan anbefale en slitesterk og romslig tennisbag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fy faen så dårlig Murray var.. pinlig finale. Savnet Rafa og Fed så jævlig, ble nesten deppa av å se i dag. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Har klart å slite noen av strengene på tenniskøllen min nå, så er på utkikk etter nye, men ser at det er mange forskjellige typer og mange forskjellige prisklasser. Er alle disse strengene universielle eller må jeg finne ut hvilken type strenger min racquert bruker? Endret 22. april 2011 av mehh Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De er universielle. Etter hva jeg leste av ditt innlegg er ikke du er av de beste, men heller en som spiller for gøy? Kjøp noen av de billigste. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Snart French Open. Tror jeg skal heie på.. elle melle.. Nadal! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "Å fan, var det der skapet skulle stå." - Novak Djokovic Det skal vel mye til før Nadal taper finalen, men det var deilig å se Federer tilbake i storform. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Herlig seier ja! Om ikke han vinner finalen så er det i hvert fall en viktig seier med tanke på selvtilliten frem mot Wimbledon. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Mats Willander satt en penge på Federer i finalen. Jeg er ikke like optimistisk og tror han kan bli litt nervøs foran sin nemesis.. Han er nødt til å være cool gjennom hele matchen. Har litt lyst til å hoppe over Lørdagen, egentlig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Grattis Nadal! Fortjent seier. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja, han fortjente seieren, makan til spill. Og i velkjent stil sprekker det for Federer, gitt. Da hjelper det lite med lommer av "oppvisningstennis". Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 I morgen starter Wimbledon! Uten tvil årets tennishøydepunkt. Veldig synd det kun g¨r på Canal + (Heller ikke på Eurosport). Hadde sansen for det opplegget NRK hadde for noen år siden. Får håpe de sender finalene slik som i fjor i det minste. Hvem vil dere følge ekstra med på i år? Fikk sansen for franskmannen Monfils under årets French Open, så skal følge litt ekstra med på han. Hadde vært morro om Murray hadde lyktes på hjemmebane. Og ellers, Federer > Nadal. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Djoker all the way! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Får frysninger av å se denne her. Tennismagi! http://www.youtube.com/watch?v=R2X6AN9qkLg&feature=mh_lolz&list=LLjeUvofxoD3o Det er noe i det han Eurosport-kommentatoren sa under French Open - at Federer kan sammenlignes med Mozart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå