tc47 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ganske latterlig, ja... Håper på en Fed Nadal finale i år etter den kjedelige French Open i fjor. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) hehe, jeg er litt usportslig når det kommer til det der.. Skulle gjerne sett sveitseren dra en storeslem i år, men det blir urealistisk med den fryktinngydende spanjolen på krigsstien. Det skal ikke være lett gitt. Får bare håpe Federer biter litt fra seg denne gangen og ikke bryter sammen slik han gjorde for et par år siden. Det bør bli minst en firesetter.. EDIT: Fordømrade sykkelritt. Endret 29. mai 2010 av toro2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hehehe, heldigvis har jeg Sky box så får alltid sett på BBC osv. Nadal vant nettopp i 3 lange sett mot Hewitt! Herlig! (selv om jeg liker Hewitt veldig mye. Men det er herlig at Hewitt spilte så bra. Men her er det bare en mann som teller, the king of clay; RAFAAAAA NADAL! ) Endret 29. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 lol, jævla svenskefaen, men jeg skal heie på han videre nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Litt synd at Fed Nadal finalen ble ødelagt, MEN, det hadde vært SÅ herlig med den DRITTsvensken Soderling revansje for Rafaa i finalen. Det er drømmen nå. VAMOS RAFA! Rafa - Soderling finale hvor Rafa er overlegen hadde vært SÅÅÅÅ herlig. VAMOOOOOS! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror det er store sjanser for en slik finale. Berdych kommer til å tape for svensken som var rimelig rå idag.. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er meg igjen, må bare erte tc47 litt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Whatever, vi får se i finalen. Herlig at Melzer er så sliten og har slått Djoko, samt at Nadal spilte bare 3 sett (selv om det var stressss, kudos til Almagro!). Herlig French Open så langt, vinner Nadal finalen mot Soderling evt. får han tilbake verdens nr. 1 ranking (!!!! :D) og får revansje mot drittsekken. Too good to be true, fy faen, la det skje! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Du fikk ønsket ditt oppfylt tc. Etter all Søderling-hypen så ble han gruset (pun intended..) ned på jorda i dag på grusen i Paris. Nadal spilte en tilnærmet perfekt kamp, og er tilbake i godt gammelt slag. Nadal SKADEFRI er uslåelig på Roland Garros. 5 titler i en alder av 24 år, og han er allerede tidenes beste grusspiller. Søderling hadde ingenting å by på i dag mot Rafa, han spiller så bra når han blir presset at det er helt villt, få upressede feil, serven er forbedret og grunnlinje-spillet er det ingen som tar han på. 7 Grand Slams nå for The King of Clay, faen så deilig Gleder meg til Wimbledon allerede...håper på Federer vs Nadal pt IV. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja sånn går det når man spiller dårlig mot en Nadal i toppform. Ikke helt tørr bak øra den svensken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hva kan jeg si når NightKeeper har skrevet det han har skrevet?... Fikk ihvertfall AKKURAT det jeg ba om ja, så helt jævlig og. På den beste måten mulig også. Tre strake perfekt sett. Ingen tiebreak. Takk til Gud, Allah og Toni Nadal! Jeg fikk noen tårer samtidig som Nadal i dag. Det var spesielt å se han i denne formen, det var spesielt å se gutten som er 24 som spiller med feil hånd med onkelen hans der som er den nærmeste familien hans etter et jævlig vanskelig år med skader + foreldrene som skilte seg. Det var spesielt å se han banke den samme fyren som slo han ganske lett på denne banen i fjor, og som mange uvitende idioter trodde var fordi Nadal sin spillestil ikke funket lenger/Nadal sin karriere var ferdig osv. Han var skadet, hele situasjonen hans hjemme var fucked. Det var spesielt å se gutten tilbake på denne måten. 24 år gammel, 5 French Open. 24. 5 French Open. Herrejesus. For en mann/gutt/freak. Hva mer kan jeg si enn, VAMOS RAFAAAAAAA! Og ja Night, kan knapt vente til Wimbledon nå. Bra vi har litt VM imellomtiden sier jeg nå bare! For en jævlig herlig dag. Soderling ble satt på plass. Herlig at Fed prøvde seg på en tough one i går eller noe og sa at Soderling er fantastisk og blir world no. 1 "for sure". Vel, vi har en gutt her som er 24 som er akkurat det nå, WORLD NUMBER FUCKING 1! And he's here to stay. Han har ingen poeng å forsvare i de kommende turneringene siden han ikke deltok i disse i fjor, for de som ikke vet hvordan rankingssystemet fungerer i tennis. Han kan bare få flere og flere poeng for hver kamp/turnering han vinner nå, så han taper ikke nr. 1 rankingen ANYTIME SOON! AAAAAAAAAAAAAAAH! Good fuckin' times. CAMPEONEEEEE! Endret 6. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 NRK selger Wimbledon Fuuuuu.. Skaller, ass. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dere fikk med dere dette, sant? Var en herlig kamp, deilig opplevelse! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Federer slet seg videre i dag også. Ut ifra scoren ville det vært naturlig å tro at han ikke spiller særlig bra - spesielt med tanke på at han møtte nr 153 i verden - men min oppfatning er at begge to spilte meget bra og underholdende tennis. Det er blitt litt typisk at de mindre gode spillerne løfter nivået sitt betraktlig når de møter Federer. Dessverre er ikke dette tilfellet når de møter maskinen Nadal. I tredje runde møter Federer en "gamling" på 32, og jeg tror det blir lettere for ham når han møter en som han har spilt mot mange ganger før. De har møttes 10 ganger og Fed har vunnet de siste seks kampene. Det er jo litt skummelt da, for han hadde jo også vunnet de forrige 15 kampene mot Hewitt før han tapte i Halle og alle 12 kampene mot Söderling før han tapte i Roland Garros. Selv om jeg håper han skal gjøre det bra, så tror jeg rett og slett ikke at han klarer å vinne i år. Jeg tror heller ikke det blir Nadal. Han spilte overbevisende gjennom hele French Open, men absolutt ikke i Queens. Allerede i 3. runde slet han fælt mot Istomin (nr 70 i verden). Det kan jo ha vært fordi han ikke har spillt på gress siden Wimbledon 2008, men jeg har en følelse av at vi ikke får se noe til Nadal i uke 2 av årets Wimbledon. For de som er interessert, så kan jeg anbefale www.wimbledon.org for å se kampene. Det koster $30 for hele turneringen. Kvalitetsmessig er det helt ok, men det er noe kødd med fullskjermvisningen som gjør at toppen og bunnen av bildet kuttes bort. Kan man leve med dette, da er det absolutt verdt de to skarve hundrelappene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 59-59 i femte!!! Helt sykt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg ble ikke oppmerksom på denne kampen før de var kommet til ca 32-32. Jeg begynte å følge med fra da, og i løpet av bare noen minutter hadde Isner to matchballer som Mahut servet elegant bort. Siden da har Isner kun hatt én matchball til, og det var på stillingen 59-58. Mahut har kun hatt to mulighet til å bryte da han gikk opp til 15-40 på Isners serve. Helt utrolig kamp. Isner veier rundt 111 kg og er vel strengt tatt ikke bygd for denne type maraton. Imponerende at han har klart å holde serve hele veien. Statistikken for siste sett viser at Mahut tar 23 % av poengene mot serve mens Isner tar 17 %. For Isner betyr jo dette i praksis at Mahut tar fem poeng på egen serve for hvert poeng Isner tar. I lys av dette er det jo i nesten utrolig at han har i det hele tatt har klart å ta tre poeng i samme game de to gangene han hadde matchball. De fortsetter i dag på samme bane, tidligst kl 1630 norsk tid. Det spørs om ikke jeg må stikke litt tidligere fra jobb i dag, for denne avslutningen skal jeg ha med meg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS RAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! FOR en kamp av min kjære Rafa i dag, helt forbanna fantastisk. STRAIGHT SETS mot MURRAY på GRESS. Wimbledon er faen meg ikke langt unna igjen, 2 ganger på 3 år, og han spilte ikke i fjor... helt insane.... Du er faen meg kongen av tennis Rafa, ikke bare clay! VAMOOOOSV VAMOS! Berdych har vært fantastisk men Rafa var en klasse over alt og alle i dag. Han må vinne på søndag, fy faen så herlig det hadde vært. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har lite tro på at Berdych i løpet av tre kamper kan slå nr 3, 2 og 1 i verden. Nadal tar denne tittelen og han vil bli liggende som nr 1 i verden i ufattelig lang tid eller til han blir skadet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå