Maynard James Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Må bare gratulere Nadal med sin første seier på over 6 mnd. Tror han blir skummel om han holder seg skadefri i år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Så begge kampene! Rafa var mye bedre enn slutten av siste år, ser ut til å være i mye bedre form. Long may it continue! VAMOOOOS RAFA Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ser ut som Nadal er tilbake, tror Australian Open kan bli bra! Se høydepunkter her: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/8460533.stm Faen, ville ikke at hun skulle være på Murray sin side. Må jo evt. møte han i KVARTFINALENE nå, OGSÅ evt. Del Potro i semiene og seff evt. Fed i finalen. Uff, ikke den letteste veien til finalen nei, og nå som han skulle ha skikkelig comeback og alt. Jaja, får se hvordan det går. Har ikke så høye håper uansett. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fint initiativ av Federer og ser ut til at alle deltakere klarte å kose seg og underholde litt på oppvisningskampen. Skulle gjerne sett det Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skadene stopper nok aldri for Rafa Trist å se at Rafa fortsatt sliter med kneet. Selv jeg som Federer fan, vil se flere matcher mellom verdens desidert største tennisstjerner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er rett og slett knust. Måten han spilte på tidlig i første settet trodde jeg han skulle vinne i 3 forbanna sett. Og måten han spilte på i andre sett FØR DEN JÆVLA SKADEN når han ledet 4-2, MYE bedre enn Murray. JÆVLA DRITT SKADER. :( Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er forferdelig å se store stjerner slite med skader. Kneskader er noe forbanna møkk. Og i tennis, hvor man belaster kne'ene mye, kan det være karrieretruende. Kanskje det er på tidet med en operasjon for Rafa, syns han skulle fått fikset kneet ordentlig. Fantastisk spiller å se på. Wimbledon matchene mellom han og federer har vært noen av mine største sportsopplevelser innenfor all sport. Håper virkelig han kommer seg over det snart. Ung er han jo og. Trist å slite med skader så tidlig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Oi, denne tråden har jeg aldri sett før. Isteden for å bare være kjip og skrive "mine innlegg..", så kommer jeg heller med litt snacks. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får gåsehud!!! Når det gjelder Nadal så synst jeg det er synd han måtte gi seg, men det skal også sies at spillestilen hans gjør ham ekstra sårbar for slike skader. Delvis hans egen feil med andre ord. Når det er sagt så ville en frisk Nadal banket Murray i dag. Tydlig at Murray sliter med psyken i de større turneringene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser ut som at Federer tar seg enkelt til nok en Grand Slam finale. Rett og slett imponerende. Leder 2-0 i sett over Tsonga nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Federer slår Murray i 4 sett på søndag. Book it. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor ble det av Del Potro og Roddick i australian open forresten? Har ikke fått sett noe, men skal få med meg finalen på Søndag. Håper selvfølgelig Federer vinner, men Murray er ingen lett match om han har nervene på plass. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Både Del Potro og Roddick gikk ut mot Cilic, i henholdsvis fjerde runde og kvartfinalen. Så begge kampene, og Cilic var virkelig god i disse to kampene! Synd at dette sannsynligvis blir en ny Federer-seier, men det er i det minste lov å ha et lite håp om at Murray tar skalpen hans! Ellers synd Hewitt røk ut relativt tidlig, mot nettopp Federer. Han spilte faktisk veldig bra de første kampene, har forbedret seg litt fra i fjor, men av en eller annen grunn havner han alltid mot Federer tidlig i turneringen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 88 minutt må vel være ny rekord i en GS semi? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Federer tok første sett. Brøt Murray 2 ganger, og ble selv brutt 1 gang også. Fed har problemer i sine egne serve game, og får mange bra returer tilbake. Tror det kan bli en spennende match, som Federer vinner etter 4 set. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) 2-0 i set til Federer nå. Må nok skje et mirakel nå, for at Murray skal komme inn i matchen igjen. Han virker sjanseløs. Edit: Federer vinner sin 16. grand slam tittel. Imponerende. Kjedelig med 3 set finale tho, men Murray var egentlig aldri i nærheten. Dog ble tie-breaket i siste set ganske så spennende. Endret 31. januar 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Roger spilte fantastisk i dag. Litt flaks i tredje settet, men det må til. Murray spilte ikke dårlig, men han burde kanskje vært litt mer aggresiv. Det kom seg dog på slutten. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så kjedelig uten GS-Turneringer! Andre ATP-Turneringer for tiden? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeez, hvorfor setter de ikke opp flombelysning så de slipper å stoppe spillet fordi det blir kveld? Et kostbart tak er en ting, men noen stakkars lyskastere burde da ikke være noe stort problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå