monkey island Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 All heder og ære til Potro! http://nbcsports.msnbc.com/id/32848751/ns/sports-tennis/ Ser ut som federer bannet litt ja Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fantastisk grunnlinjespill fra den karen. Kliner så til de grader til, og med såpass få feil. Han var virkelig i sonen i dag. Og han var sikkert ikke lei seg for at Federer servet dårlig heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skulle bare mangle. Var faktisk en pen liten mis-hit på 15-40, første match-ballen og. Takk og lov for at jeg ikke trenger å tenke på den igjen. Herlig, bare herlig. Ekte glede jeg føler i natt! Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror du skal klare å finne noen mishits som gikk andre veien også, men det passer vel ikke like bra. Jeg så i hvert fall noen, men aksepterer at det er slikt som skjer og at det går begge veier. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sier fuck to ganger. Laster det opp i morgen."Don't fucking tell me the rules." Ikke får å vere frekk, men hva så? Det er toppidrett de driver med. Ikke søndagsskole. Del Potro vant fortjent og det gleder meg at flere melder inn i kampen om GS tittlene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, han kan godt si det. Men bare pga. av at han er Roger Federer, får han ikke advarsel mot code of conduct osv. Ingenting for det. Dommeren lar det jo bare gå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 "Don’t tell me to be quiet, OK? When I want to talk, I talk. I don’t give a shit" Her var det Federer sa tc. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Artig at Del Potro vant, selv om jeg innerst inne håpet på Federer. Virket som matchen ble for lang for Federer på slutten. Ble litt vel mange sleivslag og rammetreff fra han sin side. Endret 30. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror ikke det hadde så mye med lengden. Tror nervene kommer til federer etterhvert også. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Roger har en snål psyke, det var selvfølgelig den som gjorde utslaget.. Det femte settet var et eneste stort "wtf". Jeg syns han oppførte seg rart gjennom det første settet også. Var det ikke litt mye tulling? Kanskje jeg som husker feil? Virket ikke som han tok det seriøst, liksom. Også den kranglingen med dommeren.. veldig unormalt. Ble faktisk litt forskrekket, jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) La på nytt grep på en av mine tennisrackerter i går kveld. Det ble ikke så lekkert utført som jeg kunne ønsket det, men fungerer som den burde avlikevel. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det på en bedre måte og derfor oppnå et bedre resultat? Her er for øvrig en video på youtube som jeg fant tilfredstillende: <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Endret 30. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Federer og S. Williams har fått bot Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, noen fra hamar her ? eller kjenner til hamarområdet ? det er nemlig en tennisbane like ved CC å lurte på om dette er gratis ? for det er jo ingen der.. er det ofte sånn at det bare er å gå å spille når man føler for det ? lurer også på gratisbaner ved strømmen/lillestrøm, og rundt hamar-området : ) Takker for svar : ) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sorry mac,men det finnes da vel noen som kan kontaktes angående disse banene via telefon eller e-post?.Da har sikkert disse menneskene kunnskap om banene er private,om de tilhører idrettsforening eller hotell/resort for den saks skyld. Kan sjekke etter tennisklubber i området og på den måten finne ut hvem som har rettigheter til å benytte banene. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er det finale i morgen? Federer-??? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kom igjenn Federer. Dette burde han dra i land. Begynner forøvrig å få sansen for Davydenko nå. Meg god og ikke minst ydmyk spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Federer UTE! Faen så utrolig deilig av Davydenko. Var ekkelt når han slo Nadal ut, men ikke like ekkelt som det kunne vært siden jeg faktisk har sansen for han. Men nå som han slo ut Fed, ELSKER jeg han. AAAAH Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og vi gratulerer Davydenko med sin første Mastersturnering:) Fin finale, Davydenko var rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå