Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roger har en snål psyke, det var selvfølgelig den som gjorde utslaget.. Det femte settet var et eneste stort "wtf".

Jeg syns han oppførte seg rart gjennom det første settet også. Var det ikke litt mye tulling? Kanskje jeg som husker feil? Virket ikke som han tok det seriøst, liksom.

Også den kranglingen med dommeren.. veldig unormalt. Ble faktisk litt forskrekket, jeg.

Lenke til kommentar

La på nytt grep på en av mine tennisrackerter i går kveld. Det ble ikke så lekkert utført som jeg kunne ønsket det, men fungerer som den burde avlikevel.

Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det på en bedre måte og derfor oppnå et bedre resultat?

Her er for øvrig en video på youtube som jeg fant tilfredstillende:

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

post-170365-1253103625_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, noen fra hamar her ? eller kjenner til hamarområdet ? det er nemlig en tennisbane like ved CC å lurte på om dette er gratis ? for det er jo ingen der.. er det ofte sånn at det bare er å gå å spille når man føler for det ? lurer også på gratisbaner ved strømmen/lillestrøm, og rundt hamar-området : )

Takker for svar : )

Lenke til kommentar

Sorry mac,men det finnes da vel noen som kan kontaktes angående disse banene via telefon eller e-post?.Da har sikkert disse menneskene kunnskap om banene er private,om de tilhører idrettsforening eller hotell/resort for den saks skyld.

Kan sjekke etter tennisklubber i området og på den måten finne ut hvem som har rettigheter til å benytte banene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...