tc47 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sier fuck to ganger. Laster det opp i morgen. "Don't fucking tell me the rules." "Don't fucking talk to me". Til dommeren. Ingen advarsel, ingenting. Var ikke pause på Sky Sports når han snakket med dommeren. Bra idol for unge tennisspillere som ser på i USA og alt det derre da. Bare om litt forsinket utfordringer. Men glem det, at han ikke fikk advarsel eller noe for det er det jeg ikke klarer å komme over. Vanskelig å tåle. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg fikk det iallefall ikke med meg. Uansett. Alle store sportsikoner har noen sånne episoder. Uansett så er Federer en sympatisk fyr. Har selv sett Lance Armstrong hatt en del triader, og om han ikke er en sympatisk fyr, og et ikon for sportsverden så vet ikke jeg. Tviler på at du har sett alt av tennis matcher Nadal har spilt, er rimelig sikkert på at han har kommet med noen spanske gloser i mindre turneringer. Edit: JA, federer brudd, må nok bryte igjen. Tror Del potro slår han i enda et Tie-Break Endret 14. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tviler ikke på at det kom noen banneord fra Federer, men skjønner også frustrasjonen hans. Så synes ikke dette var noe spesielt stygt tatt situasjonen i betraktning. Men hvorfor du er så opptatt om han er et idol for unge skjønner jeg ikke. Federer er Federer og Nadal er Nadal. Alle er ulike og Federer er i hvert fall ingen versting på det området. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Kommentatoren på eurosport: "Ja, nå er i hvert fall førtseserveprosenten hans (Federer) gått opp mellom 60-70%. Det er jeg sikker på." Fakta: Totalt for hele matchen: 49% 4.sett: 50% Endret 14. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) 2-2! Yeah!!! Trodde i en gentelmansport som tennis jublet man ikke når motstanderen gjør feil. Begge spillerne her gjør det jo hele tiden. Er det vanlig det vi ser her? Endret 14. september 2009 av monkey island Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Er ikke unormalt det nei. Jeg vil sove Edit: Ser stygt ut for federer syns jeg Endret 14. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Del Potro er virkelig i sonen nå. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har Nadal sagt noe slikt i hele livet sitt på banen til dommeren? Tvilsomt. I kampen mellom Nadal og Djokovic i Cincinatti ( eller Montreal, husker ikke sikkert ) fikk Nadal time code violation ( eller hva det nå heter ) for å bruke lang tid før serven, hvorpå han kjapt responderte med et høflig "Thank you" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skal mye til om Del Potro ikke vinner dette. Sykt spill fra grunnlinja av han. Er bare å ta av seg hatten Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nå må Federer holde egen serve, og bryte Del Potro etterpå. Lite som tyder på at det skal skje. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva i svarte er det han driver med? Virker som han har gitt opp Oo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 VAMOOOOOOOOOOOS DEL POTROOOOOOOOOO! JAAAAAAAAAAAAA!!! TA DET DIN BANNENDE MISHIT SLÅENDE PERSON!!! JA FOR FAEEEEEEEEN! VAMOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!! VAMOOOS!! JAJAJJAJAJ!! HAHAHAH, DEL POTROO!! :D Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Der var det gjort! Vel fortjent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Der var det gjort! Vel fortjent. Uten tvil. Er bare å ta av seg hatten for Del Potro Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Denne følelsen er helt syk. Fordi det var så utrolig uforventet når han var et brudd og sett nede. På den måten er det jo sykere enn Wimbledon finalen 08. Da forventet vi en syk kamp. Men når han klarte å snu dette fra den situasjonen i andre settet, så blir det for mye. Fy faen, jeg er så utrolig glad. Del Potro, fortjent vinner. FANTASTISK MANN; FANTASTISK!! VAMOS!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Sier sitt når han danker ut Nadal i 3 sett, og Federer i 5 sett. Tror vi kan se mye stort fra Del Porto fremover. Søt engelsk på Juan Endret 15. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, men på hard court det her. Å slå Federer her, damn. Er jo likt med det Rafa gjorde i fjor på Wimbledon, Rog vant jo her 5 år på rad. Det er helt forbanna sykt. Herregud at han nesten ikke fikk lov å snakke på spansk til alle. Takk og lov for at han fikk å si det. Del Potro virker som en FANTASTISK person. Tårer! Lenke til kommentar
Trc Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Der var det gjort! Vel fortjent. Absolutt! Godt gjort å komme tilbake etter å ha ligget under det meste av kampen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 For en natt.. Først gir det norske folk landet tilbake til idiotene, så gir Federer bort finalen. lol, vel vel, det blir en dag i morgen og! Lenke til kommentar
Trc Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 For en natt.. Først gir det norske folk landet tilbake til idiotene, så gir Federer bort finalen. Federer syntes vel han hadde nok finaler i lommen allerede. Dette var vel som vekslepengefinale å regne for ham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå