Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Herregud. Han eldste på eurosport sier mye rart.

"Skal vi se om Djokovic tar rett her nå da" Hawk-eye viser at Federers serve var ut og han fortsetter: " Nei, der bommer han". Og medkommentatoren sier "Jeg skjønner ikke hva publikum buer for her nå. Kanskje de mente at serven ikke var så langt ut."

Det er opplagt at de også reagerer på alle avgjørelsene Djokovic har fått mot seg, og at det er det de piper for.

Haha! Fikk med meg den jeg også. Var ganske så utrolig ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde mange highlights fra diverse tenniskamper lagret på min pvr-dekoder. Etter hvert klikket denne, og jeg mistet alle opptakene mine. Dersom dette skjer igjen, og jeg mister opptaket av ballen som ga Federer matchball, da skal jeg SAKSØKE Canal Digital og /eller Sagem.

Du finner garantert den ballen på youtube.

Lenke til kommentar

Først og fremst, veldig bra kamp. Men alt går for Federer nå i det siste. F.eks på 5-6 gamet, så slår han en mishit som lander perfekt inn hvor Djoko taper også slår han toppen av teipet som går såvidt over på et utrolig bra poeng på deuce tror jeg det var. Selvom Djokovic var klart den beste spilleren i hele andre settet klarte han å flakse et game der. Djoko hadde også dobbelfeil og slo en lett backhand i nettet. Gud elsker Federer nå for tiden, men det er også ingen tvil om at Federer er i knallgodform. No chance for Del Potro, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Først og fremst, veldig bra kamp. Men alt går for Federer nå i det siste. F.eks på 5-6 gamet, så slår han en mishit som lander perfekt inn hvor Djoko taper også slår han toppen av teipet som går såvidt over på et utrolig bra poeng på deuce tror jeg det var. Selvom Djokovic var klart den beste spilleren i hele andre settet klarte han å flakse et game der. Djoko hadde også dobbelfeil og slo en lett backhand i nettet. Gud elsker Federer nå for tiden, men det er også ingen tvil om at Federer er i knallgodform. No chance for Del Potro, det er jeg sikker på.

Enig. Så jevn som den kampen var, hadde Djoko fortjent å i hvertfall få et sett.

Ellers... noen andre som sitter oppe og ser damefinalen?

Endret av Trc
Lenke til kommentar
Vet ikke hvem jeg skal holde med her. Har fått sansen for Clijsters som har gjort et kjempecomeback, og Wozniacki er dansk og den peneste av dem :)

Har samme dilemma selv. Har ingenting imot noen av dem og unner dem begge seieren. Hvis jeg MÅ velge en å heie på, tror jeg det blir Wozniacki :)

2-2. Dette kan bli spennende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...