Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Hva var det djokovic diskuterte med dommeren i slutten av første settet?

Om federer var borti ballen eller ikke? Spilte det egentlig noen rolle, Serveess har da vell ingen ting med resultatet å si.

Poenget måtte spilles om igjen, istedenfor at Djokovic fikk poenget. Reprisen viste at Federer ikke var på ballen og at Djokovic burde fått poenget, men det ble spilt om igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var meget dårlig dømt av dommeren. For det første så skulle han aldri ha omgjort avgjørelsen fra linjedommeren, og det så selv jeg fra sofaen her. For det andre så skulle det vært direkte poeng til Djokovic da hawk-eye viste at ballen var inne.

edit: Det er forresten litt komisk at de på stillingen 6-6 i første sett, har brukt totalt ett minutt kortere enn Del Potro og Nadal brukte til 6-2.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Som Bradbury sier var det en veldig dårlig avgjørelse av hoveddommer å overprøve linjedommer i det tilfellet. Etter min mening bør en hoveddommer være svært sikker i sin sak dersom han overprøver linjedommer, og det kan han umulig ha vært når den viste seg å treffe såpass mye av linjen som den gjorde.

Lenke til kommentar

Herregud. Han eldste på eurosport sier mye rart.

"Skal vi se om Djokovic tar rett her nå da" Hawk-eye viser at Federers serve var ut og han fortsetter: " Nei, der bommer han". Og medkommentatoren sier "Jeg skjønner ikke hva publikum buer for her nå. Kanskje de mente at serven ikke var så langt ut."

Det er opplagt at de også reagerer på alle avgjørelsene Djokovic har fått mot seg, og at det er det de piper for.

Lenke til kommentar

Jeg hadde mange highlights fra diverse tenniskamper lagret på min pvr-dekoder. Etter hvert klikket denne, og jeg mistet alle opptakene mine. Dersom dette skjer igjen, og jeg mister opptaket av ballen som ga Federer matchball, da skal jeg SAKSØKE Canal Digital og /eller Sagem.

Forresten, sist gang Fed og Del Potro møttes på hard court, da ble det 6-3 6-0 6-0 til Fed. Jeg er optimist...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...