ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva var det djokovic diskuterte med dommeren i slutten av første settet? Om federer var borti ballen eller ikke? Spilte det egentlig noen rolle, Serveess har da vell ingen ting med resultatet å si. Poenget måtte spilles om igjen, istedenfor at Djokovic fikk poenget. Reprisen viste at Federer ikke var på ballen og at Djokovic burde fått poenget, men det ble spilt om igjen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Det var meget dårlig dømt av dommeren. For det første så skulle han aldri ha omgjort avgjørelsen fra linjedommeren, og det så selv jeg fra sofaen her. For det andre så skulle det vært direkte poeng til Djokovic da hawk-eye viste at ballen var inne. edit: Det er forresten litt komisk at de på stillingen 6-6 i første sett, har brukt totalt ett minutt kortere enn Del Potro og Nadal brukte til 6-2. Endret 13. september 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Må være noe grunnleggende her jeg ikke har fått med meg. 1. Djokovic server inn. Så lenge federer ikke får ballen inn igjen spiller det vell ingen rolle om han var borti den eller ikke?! bortsett fra serveess statistikken . . . help please Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hoveddommer dømte ballen ut. Djokovic utfordret avgjørelsen og hawk-eye viste at den var inne. @Bradbury - Litt kortere poeng så langt i denne matchen ja Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ok, takk. da er jeg med. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ble så oppslukt i kampen at jeg helt glemte bort en Pepsi jeg hadde lagt i fryseren Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Som Bradbury sier var det en veldig dårlig avgjørelse av hoveddommer å overprøve linjedommer i det tilfellet. Etter min mening bør en hoveddommer være svært sikker i sin sak dersom han overprøver linjedommer, og det kan han umulig ha vært når den viste seg å treffe såpass mye av linjen som den gjorde. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen syke ballvekslinger i det her andre settet. Djokavic er iallfall kongen av hawk-eye. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Før denne kampen har Djokovic kun to riktige challenges. I denne kampen alene har han vel tre stk...? Han må vel føle at han har dommerne mot seg. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Han har hatt mange dommeravgjørelser mot seg idag, ja. Skal ikke mange flere til nå før jeg tror det vil gå hardt utover humøret hans. Edit: ...og Federer er som vanlig elendig på utfordringer Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Federer suger på utfordringer, og det har han altid gjort. Han har vell heller aldri vært noen stor fan av Hawk-Eye Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Å se Federer ta en challenge, er litt som å se en 85-åring prøve seg på Linux. Det har vært mange ganger hvor jeg rister på hodet i vantro allerede før vi får sett bildene fra Hawk-Eye. P.s. Han ene kommentatoren på Eurosport burde få sparken. Sau. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Var det Federer som sa at den serven var god? Edit: Tror det var det. Djokovic fikk nok en avgjørelse mot seg - tilsynelatende gal, men Federer gikk inn og sa at serven var god. Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Federer kaster jo bort breakball etter breakball, irriterende. burde ha brutt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Disse kommentatorene er virkelig Dum og Dummere. Pinlig å høre på. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Herregud. Han eldste på eurosport sier mye rart. "Skal vi se om Djokovic tar rett her nå da" Hawk-eye viser at Federers serve var ut og han fortsetter: " Nei, der bommer han". Og medkommentatoren sier "Jeg skjønner ikke hva publikum buer for her nå. Kanskje de mente at serven ikke var så langt ut." Det er opplagt at de også reagerer på alle avgjørelsene Djokovic har fått mot seg, og at det er det de piper for. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Med tanke på hvor fort enkelte av disse gamene har gått, så blir det ofte ikke mer enn noen få minutter mellom hver pause. Likevel velger Eurosport å vise reklame i hver jævla pause. Irriterende. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 flott avsluttning! Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Veldig irriterende med all den reklamen! Da blir det Del Potro - Federer i finalen. Spiller Del Potro som idag, må Federer heve spillet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg hadde mange highlights fra diverse tenniskamper lagret på min pvr-dekoder. Etter hvert klikket denne, og jeg mistet alle opptakene mine. Dersom dette skjer igjen, og jeg mister opptaket av ballen som ga Federer matchball, da skal jeg SAKSØKE Canal Digital og /eller Sagem. Forresten, sist gang Fed og Del Potro møttes på hard court, da ble det 6-3 6-0 6-0 til Fed. Jeg er optimist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå