Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men, tror vi gir oss med bildene nå. Er kanskje en smule OT, selv om det omhandler tennis, da vi har en egen tråd for dette. Det var mine moderator ord i kveld, nå venter en god natt/formiddag/ettermiddag med søvn Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kan være enig i det God natt/formiddag/ettermiddag. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ingen som kan bekrefte om det var fotfeil eller ikke? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Finner ikke noe nå nei. Fy faen som jeg gleder meg til semiene i dag. Herlig søndag. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Når starter det idag og på hvilken kanal? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Når starter det idag og på hvilken kanal? 18.00 på Eurosport om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Meh, sov en time for lite. Nå må jeg gå å vente en time mer :s Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tre av fire game gått til deuce samt mange lange ballvekslinger. Dette kan bli en lang kamp. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Det kan se slik ut. Morsom kamp til nå. Mange artige poeng Del Potro tar første sett med 6-2. Han virker veldig solid. Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som synes eurosport player har dårlig kvalitet? Youtube leverer jo mye bedre kvalitet enn eurosport. . . Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hvis jeg kun hadde fulgt denne kampen via scores på usopen.org, da hadde jeg trodd at Nadal spilte med 42 i feber, el.l. Slik jeg ser det, så spiller han faktisk ganske bra. Han får fortsatt til slag som spillere flest bare kan drømme om, men han har ikke marginene helt på sin side. I tillegg spiller jo Del Potro natruligvis veldig bra. Jeg tipper at dette går til fem sett. Edit: I begynnelsen av tredje sett ser Nadal ganske så ukonsentrert ut... Endret 13. september 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Der va vell Nadal ute, ifølge slam tracker på usopen siden. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 6-2, 6-2, 6-2 Del Potro videre ja. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skuffet.... Hadde håpet på Nadal mot Federer. Jeg synes for øvrig ikke sluttsifrene var representative for kampen. Nadal hadde mange break-sjanser og vant også en del av servegamene sine overbevisende, så jeg følte det var jevnere enn tallene viser.... men men Håper på seier for Djokovic kl. 22.30 da. Han har vel ikke helt fått vist hva han er god for i det siste. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Federer/Djokovic kommer litt tidligere! 22:10. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er da Eurosport begynner sendingen sin, men kampen begynner ikke før kl 22.30. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jaja. Snakk om ha marginer mot seg, jesus. Og Nadal i semi-finale av Grand Slam etter å ha vært 2-3 mnd ute (og på verste type bane for Nadal) er ganske sykt uansett. Matcher beste han har gjort på US Open noensinne. Sier meg fornøyd. Selvfølgelig hadde det vært perfekt om Nadal - Federer kunne blitt spilt igjen, menmen. Del Potro var god og viser hvordan man skal være en god vinner. Aldri ekkel som Djokovic f.eks. Nå gleder jeg til andre kampen. Vil faktisk at Fed skal vinne. Misliker Djokovic veldig mye. Hadde vært herlig med en fantastisk kamp i morgen mellom future man Del Potro og verdens beste nå for tiden. Tennis dør aldri! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er da Eurosport begynner sendingen sin, men kampen begynner ikke før kl 22.30. ok, passer bra, har ikke tid til å sette meg ned enda. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva var det djokovic diskuterte med dommeren i slutten av første settet? Om federer var borti ballen eller ikke? Spilte det egentlig noen rolle, Serveess har da vell ingen ting med resultatet å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå