Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kun hadde fulgt denne kampen via scores på usopen.org, da hadde jeg trodd at Nadal spilte med 42 i feber, el.l. Slik jeg ser det, så spiller han faktisk ganske bra. Han får fortsatt til slag som spillere flest bare kan drømme om, men han har ikke marginene helt på sin side. I tillegg spiller jo Del Potro natruligvis veldig bra.

Jeg tipper at dette går til fem sett.

Edit: I begynnelsen av tredje sett ser Nadal ganske så ukonsentrert ut...

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Skuffet.... :cry: Hadde håpet på Nadal mot Federer. Jeg synes for øvrig ikke sluttsifrene var representative for kampen. Nadal hadde mange break-sjanser og vant også en del av servegamene sine overbevisende, så jeg følte det var jevnere enn tallene viser.... men men

Håper på seier for Djokovic kl. 22.30 da. Han har vel ikke helt fått vist hva han er god for i det siste.

Lenke til kommentar

Jaja. Snakk om ha marginer mot seg, jesus. Og Nadal i semi-finale av Grand Slam etter å ha vært 2-3 mnd ute (og på verste type bane for Nadal) er ganske sykt uansett. Matcher beste han har gjort på US Open noensinne. Sier meg fornøyd. Selvfølgelig hadde det vært perfekt om Nadal - Federer kunne blitt spilt igjen, menmen. Del Potro var god og viser hvordan man skal være en god vinner. Aldri ekkel som Djokovic f.eks.

Nå gleder jeg til andre kampen. Vil faktisk at Fed skal vinne. Misliker Djokovic veldig mye. Hadde vært herlig med en fantastisk kamp i morgen mellom future man Del Potro og verdens beste nå for tiden. Tennis dør aldri! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...