tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 FOR ET POENG AV HUN! 3-2 med brudd, I like it! Helvete. Williams brøt til 3-2 ledelse. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da satser vi på at det kommer et raskt brudd tilbake Herlig førstepoeng i hvert fall. Bra defense av Clijsters der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, fantastisk førstepoeng. Viktig å holde serven nå Serena. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Vanskelig å spå semifinalene hos mennene. Slik jeg ser det for meg, så blir det en ny Fed - Rafa finale. Der jeg selvfølgelig vi får se knall bra tennis, slik som sist de møttes i wimbledon finalen, men jeg håper selvfølgelig at Federer vinner, da jeg har et mye større forhold til han enn rafa. Makan til stor idrettsmann skal man lete lenge etter. Edit: og ja, Heite clijsters! Lei av stønninga til Williams nå Endret 13. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) To breakballer til Clijsters nå Edit: Første avverget med en kanonserve. ...og andre med en upresset feil fra Clijsters :/ Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helvete, to break-baller. Kom an igjen nå. Sweet, reddet begge. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Meeeh. Men, hvor er det blitt av alle de pene tennisjentene? ivanovic any1? Kournikova? Disse ser jo ikke bra ut :/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Footfault? Are you fucking kidding me? Var ace ellers. Faen. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Wow, fotfeil. Hadde blitt et ess, men ny breakball nå. Fisk! Reddet den også. Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Man, digger Ivanovic jeg og. Men karrieren hennes går jo ned dassen. Skader osv. osv. Dårlig apporach av Serena der, grusomt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Man, digger Ivanovic jeg og. Men karrieren hennes går jo ned dassen. Skader osv. osv. Dårlig apporach av Serena der, grusomt. Hva var det hun vant for noen år tilbake? French Open? Husker hun var en stor outsider det året, og jeg digget henne Faen så mye breaks det var i dette settet da. Endret 13. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, savner de pene tennisjentene. Wozniacki er ikke så aller verst da. Ivanovic tror jeg trenger pausen. Og der brøt hun tilbake Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 HELVETE ta Clijsters, break. Dametennis kan dø. Ingen klarer jo å holde serven. (Forhåpentligvis ikke Kim her heller) Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ivanovic vant French open ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Håper Clijsters vinner denne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Wozniacki vant nettopp første settet. Håper fortsatt på Wozniacki - Serena men ser tvilsomt ut for Serena nå. Needs to get her game together. Håper Clijsters vinner denne ahh, daaamn. At du kan nevne Clisjters og noe positivt om hun i det innlegget er ekkelt. Down with Kim! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Aldri sett dama før jeg. Aldri hørt om henne eller, eneste jeg kan si er at jeg misliker Serena. Er sykt lei av de brølene hennes, og hun ser jo ut som en mann Edit: Og ja, den største delen av interessen når det gjelder dametennis går på utseende. Nå ser ikke Clijsters så bra ut eller men. Endret 13. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helvete, 3-4. Jesus. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er i hvert fall rimelig sikker på at vinneren av Us Open for kvinner spiller i denne kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg og, ostebonden. Selvom det hadde vært fint om Wozniacki kunne vunnet den. Vil ihvertfall ikke se Clijsters i finalen. Liker Serena som spiller jeg. Serena MÅ holde serven nå, ellers er det over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå