monkey island Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Som da han heiv racketen i sinne? Tror nok han brydde seg ja. . . men sinnsykt mange upresset feil, virket mentalt ikke på plass. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Positivt for Nadal at det var så kortvarig. I morgen blir en TASTY dag for oss tennis fans! Begge semiene, Nadal - Del Potro og Djokovic - Federer! OG sol hele dagen ifølge de fleste værrapportene i New York! YUMMY! Håper Fed og Rafa vinner, og at de møtes på mandag. DET hadde vært drøm! Endret 12. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Meh, head to head så vet vi jo alle at Nadal slår Federer Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Del Potro tok jo ut Nadal i en kamp i en master 1000 turnering for ikke lenge siden. Er spent på hvordan den kampen kan gå. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Så aldri den kampen her mellom federer og djokovic, men må si det er noe av det beste jeg har sett fra federer. Angriper ballen sykt tidlig. Noe av den raskeste tennisen jeg har sett tror jeg. Mulig kameravinkelen lurer meg litt. Elsker forøverig den vinkelen. Får mye bedre blikk fra hvordan det ser ut fra spillerne sin vinkel. http://www.youtube.com/watch?v=zvcIJqCDj58 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Uansett så har vi mye å glede oss til karer. God og artig tennis blir det som regel alltid. Endret 12. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Så aldri den kampen her mellom federer og djokovic, men må si det er noe av det beste jeg har sett fra federer. Enig, så hele kampen og Federer presterte års beste i det første settet, men når det er sagt kommer vi helt sikket til å få se en mye mer nerve preget kamp i morgen. Blir overasket om de holder en like offansiv linje som i Cincinatti finalen. Tipper Federer vinner 6-4,5-7,7-6,7-6, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ser at kvinnenes semifinaler er kommet igang nå. Clijsters brøt nettopp Williams og leder 4-2 i første sett. Ser ut til at begge spillerene ikke er helt komfortable med duskregnet. Edit: Og der brøt Williams tilbake på første mulighet. Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Server bra hun derre clijsters Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Server ikke så verst Serena heller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Når går Federer - Djoko kampen? Hissig hun Williams Endret 13. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Den spilles etter Nadal - Del Potro som skal starte klokken 18 norsk tid. Men den starter ikke før 22:30 uansett. Edit: Og der brøt Clijsters og tok dermed det første settet 6-4. Williams knuste racketen i frustrasjon. Hissig ja. Har sjelden sett henne kline racket i bakken på den måten Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Og der brøt Williams Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Clijsters svarte med et brudd selv:) Men er 15-30 i hennes serve nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Og der brøt Clijsters tilbake. Helvete. Gå vekk din ekle kjerring. Kom igjen Serena! 40-30 nå da Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hun holdt til 2-1 ledelse i andresettet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Make that 2-1. Helvete helvete helvete. Nadal - Del Potro kl. 18 i morgen og ingen regn ifølge rapportene! Tror jeg står opp 17.30 jeg, vil ikke vente lenger! TENK hvis han vinner, klar for en finale mot Federer (nesten sikkert, hvis ikke Djoko da, ikke mye verre i kvalitet) etter å ha vært ute i 2-3 mnd! For en mann (gutt)!! ÅÅ Hadde vært altfor herlig hvis han hadde vunnet også kunne jeg se på Fed - Djoko helt avslappet og bare "scoutet" litt for finalen. VAMOS RAFA! Endret 13. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Tror du er litt for glad i Rafa Tror faktisk Nadal skal få det veldig tøft mot Del Potro. Åpen kamp føler jeg. Endret 13. september 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Jeg vet det. Jeg er helt sykt glad i han. Men ikke nok for å være homo. Men veldig glad i han ihvertfall. Ja, vet at det blir utrolig tøft for han. Spesielt siden han ikke har slått noen fra topp 4-5 siden turneringene før French Open osv. Men har troa. Mister aldri troa når jeg vet Nadal er fit for fight. (Litt mage-smerte men det får gå) Og når han feirer på måten han gjør etter poeng/game/kamp i det siste, gir det meg utrolig mye håp. Når han sier; VAMOOOOS!! Vamos Rafa! Kom igjen Serena, break nå... For en syk lobb av Kim. Wtf. Endret 13. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Helvete. Williams brøt til 3-2 ledelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå