phex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sendt PM med prisliste. Takk for det. Jeg har svart deg. Angående regnestykket ditt på utstyr fra TennisPlanet. Blir ikke dette mer korrekt: Svensk totalpris x 0,85 + frakt + fortollingsgebyr. Det er vel et fortollingsgebyr på pakker fra Sverige? Stemmer ikke det? Noen som vet hvor mye det er snakk om? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fortollingsgebyr er på 25 % av varens verdi (altså ikke porto), hvis varens verdi overskrider 200 NOK. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fortollingsgebyr er en "fast" sum som DHL og posten tar seg betalt for tollbehandlignen. Posten tar 90 kr under 1000, 200 over 1000. Vet ikke hva DHL tar. De 25% du nevner, er moms. Det beregnes moms på frakt+varen. Toll kommer i tillegg, hvis det er toll på den typen vare du skal importere. Hvis varene selges fra et skandinavisk land, kan butikken trekke fra moms lokalt og denne beregnes ved fortolling med norsk moms. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har noen en oversikt over Tennishaller i Oslo/Akershus? Med dette elendige været, ser det ut som ute Tennis er over Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Melder meg inn her eg. Eg er berre casual tennissjåar, men må innrømme at det er desidert den kjekkaste sporten eg ser på tv. Har som regel sett mest Wimbledon (estetisk finale i år forresten). Forslag til andre events det er kjekt å følgje med på? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Nå er ikke jeg helt kjent med hvilke klubber som har inneanlegg eller ikke i Oslo/Akershus, men jeg kan liste opp alle klubbene, så kan du sjekke ut de som er nærmest deg: Abildsø TK Asker TK Aurskog/Høland TK Bekkelagshøgda TK Berg TK Blommenholm og Sandvika TK Bygdø TK Bøler IF Driv IL Drøbak TK Eidsvoll TK Eiksmarka TK Ellingsrud IL Fagerheimen TK Furuset IF Golia TK Grefsen TK Grorud TK Haugerud IF Heming IL Holmen TK Holmenkollen TK Hurdal IL Hølen IK Jar TK Jessheim TK Kløfta IL Lambertseter IF Kolbotn TK Lillestrøm TK Ljan TK Lommedalen TK Lørenskog TK Nesodden TK Nittedal IL Njård Nordberg TK Nordstrand TK Ormøya TK Oslo TK Prinsdal TK Raumnes & Årnes IL Sinsen TK Skedsmo TK Ski IL Snarøya TK Soon TK Stabekk TK Strømmen TK Tonsen TK Tåsen IL Ullern TK Ullevål TK Ulvøy TK Vestli IL Vestre Bærum TK Ås TK Ikke i Oslo/Akershus, men likevel: Lillehammer Lawn TK Anbefaler deg forøvrig å sjekke flere forskjellige, da timeprisene kan variere ganske mye. Endret 9. oktober 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Takker for den, ser ut som jeg har veldig mye å velge mellom. Så får ta å se på timespriser. Hva er sånn ca gjennomsnittspris for en time? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja, 150 kr på formiddag og 200 kr på ettermiddag, skulle jeg tro vil være greie priser. Du burde egentlig flytte til nord-norge - her jeg holder til er det 25 kr for drop-in timer Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du kan legge til Lillehammer Lawn TK på listen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det noen andre her som spiller tennis på konkurransenivå, altså deltar i en del turneringer og sånt? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hvem skal se Australian Open? hvem vinner? Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg skal se. Håper på Federer Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 det skal bli veldig spennende å følge Federer i år. seier i Australia, tap i Paris, payback i London og seier i USA? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hadde vært gøy om Federer tok French Open i år. Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da blir det Federer vs. Nadal i finalen! har troa på Federer nå Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 har tro på at det blir en thriller.. Federer likte nok at Nadal spilte en femtimers i dag. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 jaja, da er det bare å gratulere Rafa, samt lure på hva som skjedde med Federer i det femte.. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Kollapset jo helt på slutten der.. føler med Federer nå.. Endret 1. februar 2009 av Prebsor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Latterlig bra av Rafa, med en femtimerskamp i bena fra semien også. Helt latterlig bra. Nå har han tatt sin første GS på hardcourt, rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nadal har blitt mer rutinert, og det er endelig et troneskifte i tennissporten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå