Latias Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 *mine innlegg* Heia Nadal! Håper han vinner turneringen. Synd han mista ledelsen på rankingen, men håper han snart er best igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Helvete, får jo hjerteinnfrakt hver gang jeg trykker på F5. Blir det en til delay, så vet jeg ikke hva jeg gjør. JEEZ dette er frustrerende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Står fortsatt 5.... (?) Hva skjer nå da? Endret 11. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje de har funnet ut at det er håpløst å flytte tidspunktet såpass lite hver gang. Nå sitter de sikkert og lurer på om de ikke bare skal utsette det til langt på kvelden eller evt til i morgen. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Typisk. Hvis Nadal ( eller Gonzales ) nå skulle gå til en finale, vil motstanderen hans ha hatt fri både torsdag og fredag mens Nadal må spille kvart, semi og finale 3 dager etter hverandre. Håper uansett de får gang på spillet snart. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Oppdatering: Nå står det bare "postponed" på usopen.org Det kan vel kanskje bety at det ikke blir noe i dag...? Evt. kveldskamper... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, tenkte det samme. Uansett, session delayed. Blir sikkert sent i natt hvis det blir kamp, eller i morgen. Men da må Nadal spille kvart i morgen, semi på søndag og finale på mandag. Eneste som kan skje. Utrolig stress. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, tenkte det samme. Uansett, session delayed. Blir sikkert sent i natt hvis det blir kamp, eller i morgen. Men da må Nadal spille kvart i morgen, semi på søndag og finale på mandag. Eneste som kan skje. Utrolig stress. Skal se han må spille både kvart og semi i morgen, mens Djokovic faller og skader seg i første sett mot Federer, så Fed kan ligge på sofaen og se Rafa slite seg ut før finalen Og så blir det ekstra flaut når Rafa knuser Roger i finalen Jaja... må vel kunne fantasere litt når det ikke skjer så mye annet.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hehe. Sant det, knock yourself out. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gah..... nå kan det kaaaaanskje bli fortsettelse på Nadal-Gonzales.. Eurosport-fyren sa at de får mer info kvart på ett i natt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Venter ihvertfall til ett-tiden. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det her sugde. tenkte en sånn kamp måtte sees via noe annet enn webstreaming. Ventet to timer på en britisk pub, mens feite gamle damer kom bort . . . Lenke til kommentar
Trc Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det her sugde. tenkte en sånn kamp måtte sees via noe annet enn webstreaming. Ventet to timer på en britisk pub, mens feite gamle damer kom bort . . . Spurte du om de ville se racketen din? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 I morgen kl. 18 blir Nadal første på banen. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Da er de igang igjen, og Nadal tok enkelt det andre tiebreaket 7-2. Han har også brutt Gonzalez i første gamet i 3.settet. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ble ikke akkurat den kampen jeg hadde ventet på . . . Lenke til kommentar
Trc Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ble ikke akkurat den kampen jeg hadde ventet på . . . Ble litt kort ja, men det er bare bra for Nadal som sikkert må spille semi i morgen ( og evt. finale på mandag). Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Så det viser seg at det var kjempefordel for Nadal allikevel. Dette var jo for en lett treningsøkt å regne også, så han har i praksis hatt spillefri siden torsdag. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjedelige greier. Jeg har aldri sett en tennisspiller gitt så faen som Gonzalez gjorde mesteparten av dagens økt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå