Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det varierer fra klubb til klubb,men jeg betaler vel 250kr om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg bare leverer mine rackerter til klubben når strengene ryker. Samme. Betaler 200kr., som er medlemspris. Ellers er det 300 for resten tror jeg. Nadal sent i natt, 2-3 tiden. Men når han har vært ute så lenge og fått spilt så lite, så må man se det man får se. Blir litt kaffe/te og late night viewing på meg. Endret 4. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Trc Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nadal sent i natt, 2-3 tiden. Men når han har vært ute så lenge og fått spilt så lite, så må man se det man får se. Blir litt kaffe/te og late night viewing på meg. Enig. Kommer nok til å benke meg foran TV'en jeg også. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Får man sett dette online noe sted? Lenke til kommentar
Trc Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Får man sett dette online noe sted? Du kan jo prøve player.eurosport.com Må nok fram med VISA-kortet da... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er verdt det, hehe. Får håpe Venus vinner denne kampen raskt sånn at Nadal er ute på banen om ca. en time eller noe. Gleder meg. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Syns Venus kunne vært litt kjappere, men nå er ihvertfall Rafa på banen Lenke til kommentar
Trc Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du verden. Rafa tok første settet 6-0. Jeg synes dog Kiefer så litt ukomfortabel ut, som om han ikke helt visste hva han skulle foreta seg. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg fikk melding fra broren min i natt. Han er på tennisferie i New York, og sjekket i natt inn på hotellet. I det han gikk inn i heisen kom Venus Williams gående ut av den samme heisen. Det er jo litt morsomt. Han har så langt fått billetter til alle kvartfinalene på Ashe Stadium. Jeg er sånn passe misunnelig... Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 For en match mellom Isner og Roddick! Roddick under 2-0 i sett, kom tilbake til 2-2, og sistesettet gikk til tiebreak. Det vant Isner 7-5. Utrolig spennede kamp. @Bradbury - Sikkert morsomt å treffe Venus ja, spesielt hvis man ikke venter det Si meg en ting - koster ikke billettene ganske mye penger når man er kommet såpass langt som til kvartfinalene? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Billettene til tre av fire sessions var - så vidt jeg husker - overkommelige. Den siste derimot, der var det kun ledig i en luxory suite, så da tror jeg han betalte rundt $1200 pr billett. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 så da tror jeg han betalte rundt $1200 pr billett. Kostbar moro kan man si. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) damefotball.. *beep*, ass. Endret 6. september 2009 av toro2 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Raffa! Mine innlegg:) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Faen så irriterende. Rafa vinner men med stor bismak; fortsetter å være skadeplaget. Hadde faktisk litt håp på at han kunne klare å vinne US Open og ta career grand slam når han bare er 23, men kan ikke se for meg han slå Murray/Federer osv. når han ikke er 100% fit. Jaja, vi får se. Var ihvertfall grusom i dag til tider. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 damefotball.. *beep*, ass. På fredag gikk jeg til anskaffelse av Eurosport 2 ene og alene fordi hovedkanalen har en tendens til å prioritere søppel fremfor US Open. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er to ting som Federer pleier å gjøre, som han i denne kampen gjør så mye at han nesten virker som en karikatur av seg selv. Det ene er å sette smasher rett på motstanderen og det andre er å løpe frem til nettet på helt håpløse tidspunkter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oppe for Nadal i natt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Var verdt det. FOR en kamp. Nadal vinner til slutt og virker som han ikke følte noe smerte eller noe lignende i en 3 timer lang kamp. All is well! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oh, er Murray utslått allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå