Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare leverer mine rackerter til klubben når strengene ryker.

Samme. Betaler 200kr., som er medlemspris. Ellers er det 300 for resten tror jeg.

Nadal sent i natt, 2-3 tiden. Men når han har vært ute så lenge og fått spilt så lite, så må man se det man får se. Blir litt kaffe/te og late night viewing på meg. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Nadal sent i natt, 2-3 tiden. Men når han har vært ute så lenge og fått spilt så lite, så må man se det man får se. Blir litt kaffe/te og late night viewing på meg. :)

Enig. Kommer nok til å benke meg foran TV'en jeg også.

Lenke til kommentar

For en match mellom Isner og Roddick! Roddick under 2-0 i sett, kom tilbake til 2-2, og sistesettet gikk til tiebreak. Det vant Isner 7-5. Utrolig spennede kamp.

@Bradbury - Sikkert morsomt å treffe Venus ja, spesielt hvis man ikke venter det :) Si meg en ting - koster ikke billettene ganske mye penger når man er kommet såpass langt som til kvartfinalene?

Lenke til kommentar

Faen så irriterende. Rafa vinner men med stor bismak; fortsetter å være skadeplaget. Hadde faktisk litt håp på at han kunne klare å vinne US Open og ta career grand slam når han bare er 23, men kan ikke se for meg han slå Murray/Federer osv. når han ikke er 100% fit. Jaja, vi får se. Var ihvertfall grusom i dag til tider. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...