Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Han har jo hatt bandasjer på kneene så lenge jeg kan huske iallefall. Nå har ikke jeg fulgt med på tennis så lenge, Så min 3dje wimbledon i år. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja det er kjedelig med knærne til Nadal. Som du nevnte Dalglish så kan dette, om det fortsetter, ha en negativ virkning på karrieren hans. Det er også dette som er litt fascinerende Federer. Han har holdt seg stort sett skadefri gjennom karrieren sin. Og dermed også holdt et høyt nivå gjennom årene konstant. Eneste skikkelige downperiode for Federer var vel i forkant av sesongen ifjor da han hadde kyssesyken. Dette bar også hele sesongen ijfor preg av. Om ikke knærne til Nadal plaget ham slik, så hadde nok Nadal også holdt en slik kurve... det har han jo forsåvidt også bevist de gangene han spiller/vinner. Vinner Nadal US Open vil han, i likhet med f.eks. Agassi og Federer, være den syvende spilleren i historien som har vunnet alle GS i karrieren sin. Holder dog en knapp på Federer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tror verken Nadal eller Federer vinner US. Open jeg. Tror det blir noen andre. Har en knapp på Murray eller Roddick jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Om Nadal spiller US Open er vel avhengig av hvordan Masters Series i Montreal går i andre uken av august. Jeg håper på det beste, og helt ærlig tror jeg han stiller på US Open ja. Men tror dessverre ikke han kommer noe langt der siden han har vært ute såpass lenge og at andre i toppen egentlig er bedre enn han på hard court i utgangspunkt og. Når det er snakk om karrieren hans generelt, så er det sant at spillestilen hans ikke er noe bra for knærne hans og jeg er redd for at karrieren hans kan bli en kort en. Men det at han bare er en turnering (US OPEN) vekke fra alle GS når han bare er 23 (!!) er så utrolig motiverende. Gir aldri opp. Vamos Rafa. Tror verken Nadal eller Federer vinner US. Open jeg. Tror det blir noen andre. Har en knapp på Murray eller Roddick jeg. Det kan godt hende ja. Selv ville jeg tippet Murray. Endret 15. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Uhm, starter ikke US Open i slutten av Juli? Edit: Nvm, var slutten av August Huff, det er jo lenge til Endret 15. juli 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hehe ja. Tenk hvor lenge det er til neste Grand Slam etter US Open du. Januar for faen. Huff, hater den følelsen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Da må jeg kanskje kjøpe Virtua Tennis 2009 til Xbox'en min, for å ha noe mens jeg venter. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Eller ... hvis du ikke har råd, kan du dra og titte på pensjonistene som spiller i din lokale tennisklubb - helt gratis! *Venter spent på prisen for Årets forslag* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Da starter en ekte Masters Series 1000 turnering i dag i Montreal. Det som er spesielt med denne er at RAFA er der. Han er fortsatt usikker over US Open spill, derfor er det ekstremt viktig at han klarer å spille uten skader nå i Montreal og Cincinnati. Damn, bare 20 dager til US Open. VAMOS RAFA! Endret 10. august 2009 av tc47 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bruker TennisTV.com sin stream for tredje år på rad. Veldig fornøyd. Var en fryd å høre stemmen til Jason Goodall igjen nå Ser på Cilic - Youzgny. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skuffelsen var stor i går. Federer tapte første sett i tiebreak, vant andre 6-1 og ledet 5-1 i siste. Plutselig ligger han under under 5-6 og har tre matchballer mot seg. Han redded disse med tapte igjen i tiebreak. At det er mulig å sprekke slik... Det er som en bowlingspiller som får åtte strike på rad, så får han plutselig ikke ned en eneste kjegle. Når sant skal sies, så spilte Tsonga elendig hele andre settet og frem til ca midt i siste sett. I så måte var det ikke så mye Federer som sprakk, men Tsonga som kom tilbake fra en tidlig sprekk. Det må likevel ha satt Federer skikkelig ut, for han spilte virkelig ikke bra mot slutten der. Det virker som om han har blitt alt for avhengig av serven sin. Det er nesten litt bra at han røk ut i går, så slapp han å bli most av Murray. Det holder ikke å være så avhengig av en god serve når man spiller mot noen som returnerer så bra som Murray. Jeg ble ganske så overrasket over at Nadal gikk ut. Han virket skikkelig sterk i det jeg har sett av ham denne turneringen. Han kommer nok sterkt tilbake i US Open. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skuffelsen var stor i går. Federer tapte første sett i tiebreak, vant andre 6-1 og ledet 5-1 i siste. Plutselig ligger han under under 5-6 og har tre matchballer mot seg. Han redded disse med tapte igjen i tiebreak. At det er mulig å sprekke slik... Det er som en bowlingspiller som får åtte strike på rad, så får han plutselig ikke ned en eneste kjegle. Når sant skal sies, så spilte Tsonga elendig hele andre settet og frem til ca midt i siste sett. I så måte var det ikke så mye Federer som sprakk, men Tsonga som kom tilbake fra en tidlig sprekk. Det må likevel ha satt Federer skikkelig ut, for han spilte virkelig ikke bra mot slutten der. Det virker som om han har blitt alt for avhengig av serven sin. Det er nesten litt bra at han røk ut i går, så slapp han å bli most av Murray. Det holder ikke å være så avhengig av en god serve når man spiller mot noen som returnerer så bra som Murray. Jeg ble ganske så overrasket over at Nadal gikk ut. Han virket skikkelig sterk i det jeg har sett av ham denne turneringen. Han kommer nok sterkt tilbake i US Open. Jeg vil nesten påstå at det bare er Federer som kan klappe sammen på den måten. Tror at en eventuell kamp mot Murray ville levd sitt eget liv uansett, fordi han varierer mye i kvalitet - spesielt mentalt synes det som. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Må vel nesten nevnes at fyren ble far for et par uker siden. Til tvillinger that is. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Var selv overakset over nadal. Men til noe annet: Noen som vet om hvor det er billig å kjøpe tennisballer i norge? er jo enormt dyrt i sportsforretninger iallfall. 4 baller 149,- :O Ser på tennis-warehous.com at det bare koster 330kr for 72baller i usa! Tenkte kanskje på å handle en haug. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvorfor ikke bare handle fra tennis-warehouse? Hvis du vil slippe unna mva, kan du kjøpe 24 stk fra amazon til £20. http://www.amazon.co.uk/Head-Radical-Tenni...5168&sr=8-9 Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Var en bra deal det der. Synd selgeren ikke ville sende utenfor UK. Nesten så jeg vurderer å handle en haug tennisballer fra tenniswarehous og selge på finn.no selv. Misslikte litt med amazon at man blir bedt om å oppgi kortnummer før man vet hvor mye det blir totalt med frakt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Synd at Rafa røk til slutt, selvom han ledet 5-2 i tiebreak i første sett. Irriterende men det er bare bra han kom seg gjennom to kamper. Håper han kommer enda videre i Cincinnati til neste uke også bli 100% til US Open og er klar for å gjøre det bra i New York. Det som skjedde med Fed i går var rett og slett merkelig, ja. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det går ikke an å bestille tennisballer fra tennis-warehouse utenfor USA, hvis jeg husker rett. Det beste er nok å kjøpe i kvanta fra en importør. Jeg selv får kjøpe baller billig fra klubben min, som kjøper flere 100 ballrør i året. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor mye betaler du da fra klubben? Selv tror jeg ikke importører er interessert i å selge til privatpersoner. Jeg kommer jo maks til å kjøpe 2 kasser med baller. er ikke så mye penger i det for en importør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå