Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ser på små klipp av han som han legger ut på Facebook så ser du også litt av han "backstage". Tror han er en veldig grei fyr, Pete Sampras ser hvertfall ut til å synes det.

Når det gjelder Karlovic så må jeg nesten si meg enig (vet ikke om han sa det da). Så kampen mellom han og Federer og det var ikke mye annet enn server han kunne stille opp med. Kanskje tennis, men ingen pen tennis.

Lenke til kommentar

Hva man mener om det synes jeg egentlig ikke har så mye å si.l Tennis er ikke boksing hvor man skal snakke negativt om spillet til motstandere.

Det var ikke etter kampen under nå wimbledon, men fra en tidligere kamp hvor han hadde tapt at han kom med uttalelsen, og det synes jeg blir for dumt. Men alle kan ha en dårlig dag.

Men som spiller har karlovic mer, det han mangler er mobilitet.

Lenke til kommentar

Uff, så kampen på TV i går og håpte så på Roddick! Federer har vunnet nok og jeg ser ikke helt denne Federer-feberen. Samma faen for meg om Federer har flest GS-titler, men når du vet hvor sinnsykt hardt Roddick har jobbet i det siste og man så hvor intenst han ville ha den seieren, ja da måtte man bare heie på ham. Federer så jo ikke ut til å bry seg det minste med om seieren, mens Roddick så ut til å felle noen tårer. Synes også kommentarene til Federer var noe merkelige. How do you feel? 'I feel funny' ...

Håper på Roddick neste år!

Lenke til kommentar

Det er litt morsomt hvordan dere begge har fortrengt at faktisk Federer var slik og på et tidspunkt.

Her vise han litt av sinnet sitt fra tidligere i år http://www.youtube.com/watch?v=MhtiJIsCks0

Han måtte på et visst tidspunkt trene på å beroe sinne og utbrudd..

"Federer has been firmly entrenched at the top of tennis for years, but it wasn’t too long ago that the 12-time Grand Slam champion found himself throwing it all away — until a shared smash-down with temperamental titan Safin completely changed the Swiss stylist’s mind set.

“I was horrible in those days I used to throw my racquet,” Federer once said. “For instance, I’d miss one backhand, I’d say ‘OK.’ I’d miss my second, and I was like, ‘OK, one more, the racquet’s gotta go.’ So I missed the third and the racquet went.”

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Føler uansett det blir feil å kalle Roddick usympatisk fordi han viser følelser under en kamp.

Å skrike på dommeren er jo ikke akuratt noe nytt. I videoen som blir lenket så har han jo kommet sterkt tilbake, er på randen til å kunne vinne kampen, adrenaline buldrer og da kan hvem som helst få et skikkelig utbrudd. Og man skal jo ikke gå rundt å snakke godt om motstanderen til alle tider, skal jo tross alt slå han.

Men dere om det. Jeg har vertfall ikke noe mot Roddicks oppførsel. Ser på han som en midlere utgave av Mcenroe. :]

Lenke til kommentar

Ser ikke på smashing av racket som det samme som å kjefte (heftig) på dommeren, det er noe jeg ikke syns noe særlig om. Å ødelegge en racket er kvalifiserer ikke som dårlig sportsånd i min bok, er mer et utløp for frustrasjon.

Når det er sagt syns jeg Roddick oppførte seg veldig bra i går og syns ikke gamle synder bør påvirke i for stor grad hvordan man ser på en spiller. (alt avhenger selvfølgelig av hva det er snakk om)

Lenke til kommentar

Begge spillerene har vist stor sportsånd under årets wimbledon. Selv elsker jeg når underdogen vinner. Og roddick har hevet spillet sitt utrolig mye for den kampen. Så noen betting selskap som gav 6.5 i odds for å satse på Andy. Håper han kommer sterkere tilbake under US open. Eller, greier han å holde nivået han viste på slutten av wimbledon oppe, kan han greie det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet du noe om Nadal stiller i U.S Open TC?

Edit:

Er egentlig sykt redd for at de knærne til Nadal kan ødelegge mye for karrieren hans. Får han først problemer med leddbånd, korsbånd og slikt, så er ikke Tennis den beste sporten å spille. Ekstremt belastende for kne iallefall. Men håper han finner tilbake til formen. Kan godt tenke meg å se flere finaler med Federer og Nadal, selv om jeg begynner å tro at Federer er på vei ned.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...