foxxy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hadde Nadal vaert med så hadde jo nok Federer mött Haas i kvarten, også mött Murray i semien. Mens Nadal hadde mött Roddick. Tror det kan bli en morsom finale, men vinner Federer 1. sett tror jeg det kan bli kjedelig resten:) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Roddick starter bra. Liker hva jeg ser. Men holder en knapp på Federer. Tror han ror det i land. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Göy å se Roddick, Federer er frustrert! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Federer slet vel lenge med frustrasjon og viste dette veldig godt før. Men han trente vel på å besinne seg. Kanskje vi får se noen frustrasjonsutrbrudd igjen om det ikke går veien for han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Ser ut som Roddick vinner i år. Edit: Fytti rakkern, for en tie-break slutt av Federer. 1-1 i sett nå Endret 5. juli 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Gir ikke opp på Federer enda. Så jo hvordan han hentet tilbake 2 sett mot Nadal i fjor. Edit: Heh, kona til Federer virker å være entusiastisk. Endret 5. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Har hatt gåsehud de siste 15 minuttene Morsom kamp. edit: Fantastisk tie-break! Deilig at Federer tok det. Nå blir det spennende! Endret 5. juli 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Må ha vaert forferdelig for Roddick, lede 5-1 og 6-2 i tiebraket. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Utrolig å hente inn 5-1 i tie-break! Nå kan jeg slepe meg tilbake til sofaen og se på resten (tok en liten nerve-pause) Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette ligger an til å bli en skikkelig rysare i klassisk Wimbledon-slag. Jrf Borg-McEnroe og Fed-Nadal. Selv om jeg håper at Federer vinner sin 15. GS-tittel, feller jeg nok ingen tårer om Roddick vinner. Herlig type. Blir forresten helt klam på ryggen av å se guderekka i VIP-boksen: Pete Sampras, Rod Laver og Björn Borg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Begynner å bli klam i ryggen og baken her jeg sitter. Ulidelig spennende! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Herregud ... Det er noe av det sykeste jeg har sett! 16-14 i femte Gratulerer til Federer som skriver seg inn i historiebøkene, og ikke minst regnes som tidenes beste spiller av Sampras. All ære til Roddick som spilte en fantastisk kamp! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Føler Roddicks sorg. Men han tar med seg dette som god lærdom til neste finale. Virka som han ble litt ivrig på slutten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, 1 break i hele kampen mens Roddick hadde to. 6-5 i andre sett tiebreak, så slår Federer en KRAFTIG mishit som går inn og får Roddick til å bomme på volleyen siden den går høyt. Og på deuce-poenget i siste gamet i kampen slår han en mishit som til slutt fungerer som en drop shot han ikke mente som gir han match ball. I dag hadde Roger flaks, og han sa også det indirekte i intervjuet etter når han sa "the luck went my way". Helt utrolig at Roddick ikke vinner i dag, han fortjente det og vant to sett uten tie break mens Fed trengte to hvor den første i andre sett var rett og slett heldig på 6-5 poenget. The rich get richer. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Underveis i femte sett håpet jeg på at denne kampen ville bli sett på som tidens finale med Federer som seierherre, men nervepirrende som det var, så var det også litt "kjedelig". På et tidspunkt i femte sett kommenterte jeg at de nå har spilt like lenge som Djokovic og Nadal i semifinalen i Madrid Open tidligere i år. Den kampen gikk bare til tre sett og med tie-break i siste. Likevel ble den altså nesten fire timer, mye pga generelt jevnt spill uansett hvem som servet. I dagens kamp føler jeg at serven var så god hos begge spillerene at det ble den som kom mest i fokus. Tennis er mest morsomt når det er et servebrudd i blant, og at det brytes tilbake. Det er også morsomt med game hvor det er deuce, advantage, deuce, advantage, deuce, etc etc. I dag var det vel bare ett game som ble noe slikt. Med tanke på at de spilte 77 game, så er det ganske utrolig... Uansett, jeg er strålende fornøyd med resultatet. Jeg tror faktisk jeg svettet mer i dag enn Federer. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fantastisk prestasjon av Federer. Han er den desidert største. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tc, er ganske så vanskelig å bryte Roddick også da. Tror også Nadal hadde fått problemer mot Roddick i dag, virker som Roddick er i knall form. Fytti rakkern, han hadde jo over 75% første serve i hele kampen. Selv syns jeg ikke Federer spilte så veldig bra idag, backhanden var tidvis forferdelig. Men, i slutten av det 5 settet var det federer som var nermest å bryte hele tiden. Hadde vell 4-5 deuces før han endelig vant. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fantastisk finale! Gratulerer til fedrer, selv om jeg håpte andy roddick skulle vinne.Så han for første gang da han slo ut Murray, og han viste seg en stor spiller, laidback og sympatisk. Håper han tar federer neste år. Virker som hele nasjonen har federer-feber. Ja, han er en veldig god spiller. Men når jeg hører kommentatorene si at han er like rolig som på en søndagstur synes jeg det blirl itt for dumt. Man ser jo tydlig at han er stresset og ute av det til tider. Samtidig har jeg inntrykket av at han er en dårlig taper, hørte han sa at en han tapte for ikke spilte tennis, men noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå