Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal være sikkert og visst. Dametennis er ca like interessant som et russisk kretsmesterskap i Polo. Jeg fikk sansen for Murray da han for et år - eller så - siden uttalte at det ikke var rettferdig at damene fikk like mye betalt som herrene.

På et annet forum ble det nevnt at variasjonen blant spillestilene til damene er "Defensiv baseliner and slightly less defensive baseliner". Så sant så sant.

Lenke til kommentar

Var jo to helt forskjellige kamper. For meg virket det som Federer - Haas kampen hadde et mye større tempo.

Å se på Murray og Roddick slå mot hverandre fra grunnlinjene gav meg ikke spesielt mye glede iallefall, var nesten kjedelig å se på.

Tror nok federer kjører over Roddick og vinner etter 3 sett.

Lenke til kommentar

Og da trenger Federer ikke slå Murray eller Djokovic og møte en topp 4 seed her på WIMBLEDON heller. Hvorfor skjer dette, GUD? Fy faen så kjedelig, Federer møter en han har en 18-2 rekord over i finalen og HAAS i semi-finalen. Nesten som om dette var satt opp fra begynnelsen. Helvete at ikke Murray er i finalen, noen som har en veldig positiv rekord mot Federer.

Frustrert, Wimbledon (spesielt finalen) ødelagt. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...