Spykar Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Whoop... there it is. Grei kamp av Federer. Ser frisk ut inn til Semien nå. Har stor tro på at han kan dra sin 15 GS tittel i land. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Spennende å se om Djokovic klarer å dra i land seier i kampen mot Haas på tross av to tapte sett. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ser ikke slik ut. Haas har virkelig funnet formen de siste månedene. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Da håper jeg Federer kan sette ham på plass på fredag. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hewitt - Roddick var en høydare. Bare synd at Roddick vant. Jeg veddet en joggetur opp på et av de lokale fjell på at Hewitt skulle vinne :/ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg skulle også likt å se Hewitt videre. Håpet mitt begynte å svinne i femte sett. Han slet jo noe veldig med å holde serve. Denne turneringen har bydd på mye bra, og jeg tror det gjenstår tre veldig gode kamper. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 ... ooog fortsatt ingen som bryr seg om dametennis. Går generelt i sirup i forhold. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det skal være sikkert og visst. Dametennis er ca like interessant som et russisk kretsmesterskap i Polo. Jeg fikk sansen for Murray da han for et år - eller så - siden uttalte at det ikke var rettferdig at damene fikk like mye betalt som herrene. På et annet forum ble det nevnt at variasjonen blant spillestilene til damene er "Defensiv baseliner and slightly less defensive baseliner". Så sant så sant. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 True. Kommer ikke til å skru på TV'n i dag Spiller heller tennis selv samt nyter sola Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Djees da. Må jo støtte kvinnene også. Om ikke annet så er det jo noen flotte berter som er med. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Overbevisende av Federer! Nå gleder jeg meg til finalen på søndag! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) ffs, ønsker Murray i finalen. Edit: Han tar 3 strake nå Endret 3. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Flott kamp Federer-Haas, ser virkelig ut som om Federer er ustoppelig for tiden. Haas er ingen hvem som helst og serverte en flott kamp. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 vakkert av A-Rod! deilig var det. feit kamp. Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Utrolig sterkt av Roddick. Tror Federer blir for sterk i finalen, men man vet aldri. Slik Federer har spilt de siste kampene tror jeg han ville slått Murray også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Var jo to helt forskjellige kamper. For meg virket det som Federer - Haas kampen hadde et mye større tempo. Å se på Murray og Roddick slå mot hverandre fra grunnlinjene gav meg ikke spesielt mye glede iallefall, var nesten kjedelig å se på. Tror nok federer kjører over Roddick og vinner etter 3 sett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Satt igjen med samme følelsen. Murray spillte nesten litt defansivt, spilte ball uten å utfordre noe særligt. Roddick trakk lengste strået, turte mer og det gav uttelling. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg er i Finland og her viser de ikke Wimbledon på noen kanaler. Noen som vet om det går an å se på NRK-NettTV i utlandet, eller om dere har noen andre LiveChannels på internett? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Og da trenger Federer ikke slå Murray eller Djokovic og møte en topp 4 seed her på WIMBLEDON heller. Hvorfor skjer dette, GUD? Fy faen så kjedelig, Federer møter en han har en 18-2 rekord over i finalen og HAAS i semi-finalen. Nesten som om dette var satt opp fra begynnelsen. Helvete at ikke Murray er i finalen, noen som har en veldig positiv rekord mot Federer. Frustrert, Wimbledon (spesielt finalen) ødelagt. Endret 5. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå