Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Philipp Petzschner GER

 

Ikke seedet, så bør være lett for Hewitt. Men etter det i 4. runden blir det vinneren av David Ferrer mot Radek Stepanek, så det kan være vanskelig men på gress tror jeg egentlig Hewitt kan ta begge de. I evt. kvartfinale så hadde det da vært en av Roddick og Davydenko, vil jeg tro. Da blir det the business end. Også Murray i en semi-finale da. Går kanskje litt for langt her. :D

Lenke til kommentar

Karlovic er en fascinerende spiller å se på, og det kan bli morsomt å se hvordan det går når han skal møte Federer i kvartfinalen. Synd at han måtte slå ut en av mine favorittspillere (Verdasco) i dag, men like fullt en morsom type å følge med på.

 

Får håpe at Murray klarer å avgjøre i 4. settet mot Wawrinka nå

Lenke til kommentar
Karlovic er en fascinerende spiller å se på, og det kan bli morsomt å se hvordan det går når han skal møte Federer i kvartfinalen. Synd at han måtte slå ut en av mine favorittspillere (Verdasco) i dag, men like fullt en morsom type å følge med på.

Nei huff :hm:

 

Utrolig kjedelig tennis å se han banke inn ace på ace. Ser på kampen mot Federer nå, og med en gang Federer får til en retur har han ikke noe han skulle ha sagt. Federers servegame snakker vi ikke om engang.

 

Kjeedeliig ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...