Spykar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja han nevnte vel at gress ikke er hans beste underlag etter kampen mot Clement. Likevel synes jeg det var noe overraskende,men det er morro med Hewitt videre absolutt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Herlig med Hewitt videre. Ihvertfall noen jeg liker som gjør det bra så langt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 ja, det var kult. vet du hvem han møter neste gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Philipp Petzschner GER Ikke seedet, så bør være lett for Hewitt. Men etter det i 4. runden blir det vinneren av David Ferrer mot Radek Stepanek, så det kan være vanskelig men på gress tror jeg egentlig Hewitt kan ta begge de. I evt. kvartfinale så hadde det da vært en av Roddick og Davydenko, vil jeg tro. Da blir det the business end. Også Murray i en semi-finale da. Går kanskje litt for langt her. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Aiai, Söderling - Federer igjen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den kampen går vel ikke før på mandag. Jeg tipper resultatet i antall game blir 18-5 i favør Federer. Er det noen som følger med på Karlovic vs Tsonga? På stillingen 5-5 i tredje sett, hadde det ennå ikke vært en eneste bruddmulighet. Det er ikke de lengste duellene i denne kampen. Karlovic har vel bortimot 40 ess så langt. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Great fun: http://www.youtube.com/watch?v=FRX5I8WdiUI Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Murray virker sterk der ute. Hadde Nadal vært med, så tror jeg fortsatt Murray ville vært en større favoritt. Jeg bare håper Fed kan dra frem sitt beste i en eventuell finale. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Jeg ser ikke på kampen, men jeg følger scoren på wimbledon.org. Det ser ut som om Söderling er ganske så utilnærmelig på egen serve. Edit: Bruddmulighet! bryyyyyyt BRYYYYYYT!!! Edit: Jadda, første sett trygt i havn! Endret 29. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hewitt spiller bra nå. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 se der, ja, han vant jo. Det så mørkt ut i begynnelsen. Må si jeg heier litt på Hewitt. Murray tapte første sett mot Wawrinka, gitt. MERK: NRK sender mer tennis 2050. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det var deilig å se Hewitt kjempe seg tilbake. Virkelig klasse over spillet hans de siste settene. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Karlovic er en fascinerende spiller å se på, og det kan bli morsomt å se hvordan det går når han skal møte Federer i kvartfinalen. Synd at han måtte slå ut en av mine favorittspillere (Verdasco) i dag, men like fullt en morsom type å følge med på. Får håpe at Murray klarer å avgjøre i 4. settet mot Wawrinka nå Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Wawrinka gir ham tøff kamp her i 4.sett. Murray får til og med hjelp fra gamle, tyske damer på tribunen. Edit: Wawrinka bryter og går opp til 6-5. Kan serve for settet nå. Endret 29. juni 2009 av ostebonden Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) nrk.no Endret 29. juni 2009 av toro2 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Karlovic er en fascinerende spiller å se på, og det kan bli morsomt å se hvordan det går når han skal møte Federer i kvartfinalen. Synd at han måtte slå ut en av mine favorittspillere (Verdasco) i dag, men like fullt en morsom type å følge med på. Nei huff Utrolig kjedelig tennis å se han banke inn ace på ace. Ser på kampen mot Federer nå, og med en gang Federer får til en retur har han ikke noe han skulle ha sagt. Federers servegame snakker vi ikke om engang. Kjeedeliig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå