tc47 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Å, herlig! Det er fortsatt håp, og nå satser jeg på det beste. Rafa landet i London i dag trente litt og spilte faktisk ute på banen i dag! Herlig! 17:05 på denne siden! Noen snaps fra treningen! Endret 16. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg søkte om sponsoravtale med Prince i dag. Blir spennende å se hva de svarer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nadal ute av Wimbledon. Ha det gøy med Wimbledon folkens, og grattis til Federer (fans), gøy for han å vinne alt nå mens Nadal er skadet. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Argh, så kjipt Det vil si at hvis Federer vinner i år, så tar han tilbake førsteplassen på rankingen. Hvis han taper finalen, så ligger Nadal fremdeles et lite hakk foran, og enda mer hvis Federer ryker ut tidligere i turneringen. Men uansett taper Nadal 800 poeng fra OL i fjor når vi tikker over ca. midten av august, så det er vel stor fare for at Federer rykker opp igjen uansett.... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette var nesten litt trist. Det har jo de siste årene vært tradisjon at Federer og Nadal møter hverandre i finalene i Roland Garros og Wimbledon. I år blir det ingen av dem. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Meh, kjedelig. Hadde gledet meg til nok en Nadal-Federer finale i wimbledon- Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Blir nok Federer - Murray hvor hjemmefavoritten blir lært ei skikkelig lekse på gresset Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Var ei trist nyhet dette ja. Eg hadde håpa på ein ny superfinale slik som i fjor. Vel vel, kanskje dette fører til at ein underdog kjem seg fram til finalen (slik som i French Open). Er jo alltid spanande det òg Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det har vært mye fokus på stønning i det siste. Jeg så ikke den første kampen til erkestønneren De Brito, men jeg håper dommeren lar henne svi dersom hun holder på slik hun gjorde under Roland Garros. Jeg så derimot litt av kampen til Safina, og motstanderen hennes, Dominguez, stønnet som en jævla knølhval. Det var ikke like skrikende som De Brito, men de var lange og jævlige uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Du så ikke Sharapova - Kutuzova i går da? Se filmen hos Youtube Enjoy, and cover your ears. Endret 23. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hildring! Det høres jo ut som en massepisking på en irakisk fotballstadion... Kampen mellom Murray og Kendrick var forresten et skikkelig fyrverkeri! Jeg tror det må være den beste førsterundekampen jeg noen ganger har sett. Skammelig at NRK ikke viste hele kampen på TV, men de er tilgitt pga webtjeneste deres. Wimbledon-dekningen til NRK på TV og nett, er det som for min del rettferdiggjør lisenbetalingen. Endret 23. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Murray slet overraskende mye, men er vel ikke så rart når hele nasjonen forventer at han skal valse inn til finalen. God kamp absolutt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg synes virkelig Federer ser bra ut der ute. Drømmen om Grand Slam nr 15 er så absolutt i live. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er Nadal med? Hørte rykter om at han var skadet. Federer vinner nok i år. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne headbands som dette: Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nadal er ikke med, nei. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Bekreftet også nå at foreldrene hans har skilt seg i dag. Fy faen, synes så utrolig synd på gutten. Endret 24. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hewitt - Del Potro: 6-3, 7-5, 7-5. Noen som fikk med seg den kampen? Litt overraskende må jeg si. Hewitt har vært litt opp og ned i en god stund nå... mere ned egentli. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er Nadal med? Hørte rykter om at han var skadet. Federer vinner nok i år. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne headbands som dette: Er en god del sportsbutikker som har Nike sine bandanas. XXL, G-Sport etc. Hvis ikke, sjekk ut http://www.tenniswarehouse-europe.com/ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hewitt - Del Potro: 6-3, 7-5, 7-5. Noen som fikk med seg den kampen? Litt overraskende må jeg si. Hewitt har vært litt opp og ned i en god stund nå... mere ned egentli. Jeg fikk sett slutten av første sett og frem til midt i tredje. Hewitt pleier å holde oppe dampen i et par-tre kamper før formen svikter. Del Potro sliter på gress, så det overrasket meg ikke i det hele tatt at han tapte denne kampen. Jeg liker for så vidt Hewitt godt, så jeg likte dette resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå