deaktivert443556 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Deilig å se Federer vinne den etterlengtede tittelen. Når det gjelder talen til Söderling, så fikk den meg til å mislike ham litt mindre. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er det egentlig han har gjort som er så ille? Han har imitert Nadal i en kamp hvor han er irritert på Nadal. So? Jeg har også imitert motspillere i kamper. Det er ikke super-gentlemanish, men jeg vil påstå at imitasjonene var mer morsomme enn usportslige. Når det gjelder den feildømmingen, så nekter jeg å tro at han prøver å jukse til seg det poenget. Ingen er så dumme at de prøver å lure dommeren med et merke som er en meter unna. Han er nødt til å ha sett grusomt feil. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei. Treger litt hjelp. Håper det er noen som kan hjelpe. Skal kjøpe meg en ny tennis racket. Har bestemt meg for denne: http://cgi.ebay.co.uk/Wilson-K-Six-Two-K-F...%3A1%7C294%3A50 Men skjønner meg ikke på grip størrelsene. Grip Size: 4-1/4 (L2), 4-3/8 (L3), 4-1/2 (L4) or 4-5/8 (L5) Hvordan finner jeg ut hva som passer meg best? Og hva syntest dere om rekkerten? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Derfor man må nesten like Rog. Han sier det rett ut egentlig. "I knew that the day Rafa wasn't in the final I would be there and I would win," said world number two Federer. "That's exactly what happened. I didn't hope for it but I believed in it." Fy faen som jeg savnet Rafa i finalen, kommer ikke over det. Tåler ikke en Wimbledon uten han. Get healthy, Rafa. EDIT: En annen ting med Soderling er at han sier bullshit av og til: "With Rafa, it's easier to be aggressive. In all my matches against Rafa I think I dictated the game, I dictated the play. "But against Roger so far it's been impossible to do that." HAHA, var han kanskje der når han ble swept off the court i Roma for 4 uker siden, 6-1 6-0? Jeg så kampen og Nadal styrte ALT, slo vinnere game in game out. Han har oigså tapt alle kampene han har spillet mot Rafa. Så, hold kjeft, Robin. Prøver å snakke utrolig mye godt om Federer samtidig som rakne ned på Rafa nesten på en måte å rub it in at Roger vinner Roland Garros i år og ikke Rafa. EDIT 2: Syns også dette var VELDIG unødvendig av Agassi: “If it hadn’t been for the freak from Mallorca, Federer would have won all the slams a few times,” Agassi said. Hva er visten å si det? Det er ikke noe som er nødvendig å si i det hele tatt. Heller si noe som "If it hadn't been for the unbelievable performances Nadal has had against Federer" osv. Selvom jeg er litt pirkete nå, er det jo sant i grunn. Endret 8. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 EDIT 2: Syns også dette var VELDIG unødvendig av Agassi: “If it hadn’t been for the freak from Mallorca, Federer would have won all the slams a few times,” Agassi said. Hva er visten å si det? Det er ikke noe som er nødvendig å si i det hele tatt. Heller si noe som "If it hadn't been for the unbelievable performances Nadal has had against Federer" osv. Selvom jeg er litt pirkete nå, er det jo sant i grunn. Håper ikke Nadal tar det på samme måte, for dette er nok garantert sagt med et glimt i øyet og er egentlig et kompliment til Nadal. Og ellers vil jeg si at det har nok ikke vært bare bare for Federer å vinne årets FO. Som han selv sa, han ønsker ikke at noen skal tape, men var lettet da Nadal ble slått ut. Men presset på Federer ble stort da det skjedde og han følte vinklingen fra pressen ble at "du er en dårlig spiller hvis du ikke tar det i år". Han følte han spilte 3 eller 4 finaler p.g.a. det. Så bortsett fra selve finalen, som nok ble enklere enn den ville blitt mot Nadal, så tror jeg årets turnering kanskje var den vankeligste av dem alle for ham. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei. Treger litt hjelp. Håper det er noen som kan hjelpe. Skal kjøpe meg en ny tennis racket. Har bestemt meg for denne: http://cgi.ebay.co.uk/Wilson-K-Six-Two-K-F...%3A1%7C294%3A50 Men skjønner meg ikke på grip størrelsene. Grip Size: 4-1/4 (L2), 4-3/8 (L3), 4-1/2 (L4) or 4-5/8 (L5) Hvordan finner jeg ut hva som passer meg best? Og hva syntest dere om rekkerten? Grip måles i inches, så du kan måle håndflaten din fra rett over "v-en" ved tommelen og opp til den øverste fingertippen, men gå for det minste grippet av to alternativer, det å sette på ny tape er kjempeenkelt og billig. Jeg har aldri prøvd racquetten, men alle viderekomne racquetter er veldig gode. Men om du ikke har spilt mye før burde du kanskje prøve Oversizzed? litt lettere å starte da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Fy faen som jeg savnet Rafa i finalen, kommer ikke over det. Tåler ikke en Wimbledon uten han. Get healthy, Rafa. Det er HÅP ihvertfall. Han skal gi 200%, eneste jeg ville høre. VAMOS RAFA! Endret 9. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Treger litt hjelp. Håper det er noen som kan hjelpe. Skal kjøpe meg en ny tennis racket. Har bestemt meg for denne: http://cgi.ebay.co.uk/Wilson-K-Six-Two-K-F...%3A1%7C294%3A50 Men skjønner meg ikke på grip størrelsene. Grip Size: 4-1/4 (L2), 4-3/8 (L3), 4-1/2 (L4) or 4-5/8 (L5) Hvordan finner jeg ut hva som passer meg best? Og hva syntest dere om rekkerten? Hei, fint valg av rackett det der. 100 sq.inches og medium vekt. Selv er jeg ikke noe begeistret for at folk begynner med helt nybegynner racketter, så den racketten der er absolutt å anbefale. Har ikke prøvd den selv, men har spilt litt med forgjengeren (nCode) og regner med de to er relativt like. Når det gjelder grep størrelse vil jeg egentlig anbefale 4-3/8. Det er neppe for stort og synes du det blir i minste laget er det bare å legge på et par overgrips. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Et alternativ hvis du kjøper racket med forlite grep er å legge lag på lag med sportsteip under overgrepene (ja, det heter overgrep på norsk). Sportsteip er mye billigere enn overgrep. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Topp 10 argumenter mot å spille ute på grus: 1. Vind 2. Sol 3. Regn 4. Ballen spretter rart 5. Ballen spretter rarere når den treffer linjene 6. Ballen spretter rarest når den treffer ujevnheter i banen 7. Kosting 8. Vanning 9. Klærne blir rosa 10. Man rekker akkurat å venne seg til å spille ute på grus før utesesongen er ferdig Sorry. Det måtte ut. Jeg er litt frustrert. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha Axel, du må ikke glemme togene som passerer i Trondheim. Sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor i Trondheim spiller dere? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg spiller i Bodø da, så togene er ikke noe problem. Men man kan bli litt distrahert av lavtflyvende F16-fly ... Og av den kråka som har reir i et tre ved bane 1. Herregud. Jeg får spunk. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor i Trondheim spiller dere? På Øya, like ved Trondheim Spektrum. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Grusmerker ved sokkeskille som virkelig ikke går vekk i dusjen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ingenting er deiligere enn grus. Får liksom ikke følelsen av å ha spilt ute før du er helt rød av sand og holder på å knuse racketen pga. stadige feilsprett på de råtne linjene her i klubben Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 lattis. it's funny cuz it's true. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå