Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener, siden Nadal og de andre bedre spillerne går ut mot lavere rankede folk, så skal ikke publikum komme å se Federer? :hmm:

Se? De må være en god publikum, som er (med mindre det er en på HJEMMEBANE) at de skal ville at underdog skal gjøre det så bra som mulig og at det skal være en god tenniskamp. De har jo ikke gitt NOE til motstanderne til Federer her, og ga alt til motstanderne til regjerende mester 4 år på rad. Og når den mannen taper, gir de han ikke en standing ovation en gang og bare er så glad for at Soderling har slått han ut og heier mye på han. Og når den mannen de heiet på er her i finalen, klapper de såvidt på en herlig vinner.

Se der f.eks, HERLIG backhand vinner ned langs linjen, utrolig vanskelig skudd. Nada, nesten ingen klapping en gang. Veldig, VELDIG svakt.

Flaks på forehanden der på 30-30, var ikke det han prøvde på i det hele tatt. Traff helt feil.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ikke bare at jeg syns publikumet er dårlig, men også rett og slett DUM. Hvem betaler så mye, for så og ALLE komme og heie på en mann som ikke er fra Frankrike en gang som allerede har vært verdens beste så lenge, er KLART den som har bedre sjanse å vinne kampen og ikke støtte underdog'en i det HELE tatt for å gjøre det til en god GRAND SLAM finale? Nei, retarded er ordet.

Grattis til Federer.

Lenke til kommentar

Hva med å svare på litt av stoffet da Dalglish?

Mishit på breakball av Soderling, smart. :p

Grattis Fed-fans. Får håpe han møter en topp 4 seed til neste gang bare, sånn at han møter han ikke har en spiller han har 5-0+ head to head mot. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke poenget ditt Tc.

Federer er kanskje en av de største tennis-legendene i verden, er ikke rart han har mye fans, og at folk liker han.

Jeg unner han å vinne French Open, selv om jeg heller ville sett han slått Nadal i en finale. Men når nadal feiler, og federer fikser biffen, så er jeg likevell fornøyd.

Lenke til kommentar

At en underdog ikke får noe støtte, ikke litt en gang, i en finale av en Slam: Ja, det er ikke vanlig i det hele tatt.

Men gratulerer til Federer, det er jo ikke hans feil. Men tror nok Gud fikset dette for Federer, ærlig talt. :p I AKKURAT den turneringen Fed ikke klarer 4 år på rad, på en eller annen måte taper 3 andre av topp 4 mot motstandere de aldri taper mot. Som Mats Vilander sa, laid on a plate.

Men jeg må si, Federer er en tennis IDOL. En HERLIG fyr. Og disse tårene gjør meg glad, selvom jeg likte tårene etter Australian Open når Nadal tok han bedre. ;)

Neida, GRATTIS Federer. Du og Nadal er to av de beste sportsmenn som finnes i VERDEN. :)

Lenke til kommentar

Yåååking.

Federer BØR snakke engelsk nå. Ikke suck-up til publikum.

EDIT: Dårlig gjort.

EDIT 2: Bedre gjort. :p

Hahahaha, my lovely wife, who's pregnant, thank you. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Da er det bare å gratulere Federer, se fram til Wimbledon (ikke Queens som starter i morgen siden Nadal har trukket ut av det og det er få som skal spille der. :p). Også å be til alle høyere makter at Nadal ikke feiler fitnessprøven han skal ha på mandag/tirsdag og at han stiller 100% (dette er faktisk nesten umulig, vil jeg si) til Wimbledon-start. Blir ikke det samme uten han, tror nok anti-Nadal folk vil si det samme og.

Vamos Rafa. :)

Alle som er litt triste å se Federer vinne og at Nadal ikke vant og røk ut tidlig osv, ta en titt på disse videoene og sov godt i natt uansett. :)

Se filmen hos Youtube

Og spesielt denne.

*Faller ned og feirer* "THERE'S A NEW MAN AT THE HEAD OF MEN'S TENNIS!" :love:

Se filmen hos Youtube

ALLTID like bra å se på. Varmer hjertet. :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...