larsevenes Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da er vi to. Bare synd jeg liker Federer også. Med Nadal mot Søderling i finalen hadde valget vært enklere. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det blir da ikke så historisk, er ikke akkurat mot Nadal heller. Motstanderen kan avgjøre hvor historisk den ene kampen blir, men har ingen innvirkning på hvor historisk bragden er i sin helhet. Federer har jo nå allrede tangert Ivan Lendl når det kommer til antall Grand Slam-finaler, og det alene synes jeg er ganske stort. Vinner han, så tangerer han Sampras på antall GS-titler pluss at han tar den ene Sampras aldri klarte. Jeg er nok ikke alene om å synes at det ville vært fantastisk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Fantastisk eller ikke, han har fått vekk 4. seeden fra halvdelen sin før finalen, og 1. og 3. seed er ikke der i selve finalen (spesielt 1. jeg sikter til). Ja, han vinner French Open, men det er ikke den store utfordringen han kommer over som han ikke har klart på 4 år. Det vil jeg si er litt "flaks". Han har jo ikke hatt noe problem med andre spillere enn ham de siste 4 årene. Endret 6. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skal sies at Federer har en egenskap ingen andre i tennis-gamet har. Og det er en sinnsyk mental styrke. Han kan være helt borte i en kamp, for så plutselig å snu 0-2 til 3-2 i sett. På sitt beste, er det kun Nadal som kan matche. En annen ting med Federer, er den syke teknikken hans. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Gleder meg sinnsykt til finalen og håper Federer kommer opp i samme antall GS titler som en annen av mine favoritt spillere har, nemlig Pistol Pete og ikke minst være en av få spillere som har vunnet alle 4 GS i karrieren (5 spillere har klart bragden totalt) som blant annet Agassi. En liten kjedelig nyhet her. Jeg håper virkelig Nadal rekker wimbledon. En turnering uten Federer eller Nadal er ikke helt det samme... Endret 6. juni 2009 av Spykar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror nok det er litt overdrevet. Jeg er 100% sikker på at han rekker Wimbledon. Han sa det på offisielle hjemmesiden; at han dropper Queen's for å være 100% sikker på at knærne er greie til Wimbledon. Stiller ikke Nadal opp på Wimbledon, graver jeg meg en hull og går nedi. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Helt sykt at han ikke trengte å spille folk som hadde bedre rekord mot han; Murray, Djokovic og spesielt Murray. Tåler ikke at han tar French Open uten å så EN topp 4 spiller pga. andre resultater. Må nok si at jeg vil at Robin vinner i dag, selvom jeg hater ham. Oh, what a tough life. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Dårlig start. fikk vel ikke inn en førsteserve.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fy faen. Denne kampen kan være over fort. Hvor er Nadal når man trenger han? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 meh.. virker som om at dommeren dømmer mot søderling=( Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser ut som dette blir en lett match for Roger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så latterlig at ikke Rafa er her, jævla knærne. Federer gjør det Rafa gjorde til han et år tidligere. Soderling er jo faen meg redd av Federer, man ser det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 At Rafa gikk ut av turneringen han ødelagt French Open finalen helt. Dette er som mann mot lillegutt. Vet ikke om jeg orker tredjesett hvis andre ikke forandrer seg heftig nå. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 At Rafa gikk ut av turneringen han ødelagt French Open finalen helt. Dette er som mann mot lillegutt. Vet ikke om jeg orker tredjesett hvis andre ikke forandrer seg heftig nå.AKKURAT det jeg også satt og tenkte nå... Denne finalen kommer til å bli 10 ganger kjedeligere enn semiene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Holder ihvertfall serven, og ser ut som han har fikset problemene på førsteserven. Om han kan finne en måte å rallye med Federer på, nei, det tror jeg ikke går. EDIT: En ting jeg merker er at banen spiller UTROLIG treigt. Soderling kan jo ikke slå vinner her nesten. Endret 7. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) HAHAHAHAHAHHA!!! NÅ VAR DENNE FINALEN HERLIG! TAKK TIL DEN FYREN! Var sikkert en Nadal-supporter! Endret 7. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Søderling ser ut til å spille litt bedre. Men får inn få forehandvinnere... Morsom situasjon der, haha. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Om det var en spansk fjomp, hvorfor fløy han ikke etter Robin? Var jo han som slo ut Nadal ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fordi det er frustrerende at Fed får en gratis seier i French Open, mye mer enn at en random fra Sverige vinner driten. Neida, var sikkert bare en eller annen random person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå