tc47 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er greia med å heie på Fernando da? Han er en sympatisk hyggelig fyr, mens Söderling er en usportslig drittsekk... WORD! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan ikke si noe annet enn I told ya'll so. 2-0, break, easy. Soderling takler ikke en 5. sett mot en fit Gonzo. VAMOOOS! NÅ stakk jeg, måtte bare se Gonzo breake. Du merker Robin er sliten nå, som forventet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Når er Del Potro - Federer kampen? Trodde den var i dag siden finalen er på søndag? Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Söderling sliter nå. Tipper 6-1 til Gonzo i siste Når er Del Potro - Federer kampen? Trodde den var i dag siden finalen er på søndag? Den kommer rett etter denne er ferdig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal skje noe spesielt om Söderling skal ha noe sjanse ... Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Se der! Kanskje Søderling kommer tilbake? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Slår bra tilbake der. Spørs om det er holder likevel... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 WOO sinnsyk retur av Söderling! For en match, og for en avslutning det blir Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal skje noe spesielt om Söderling skal ha noe sjanse ... Fantastisk game av Söderling nå. Er full kamp igjen, gitt. Spådommen min om 6-1 slo hvertfall feil, trodde svensken var helt sluttkjørt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva skjer med Söderling? Har han satt en sprøyte i pausen, eller? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Matchball Söderling... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sick! Penga på Söderling i finalen;D Sikkert OK odds! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da gikk jeg i pluss i dag allikevel;D Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja det var moro! Herlig! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sick! Penga på Söderling i finalen;D Sikkert OK odds! Tenker du på dersom man nå setter penger på at Söderling skal vinne finalen, eller om man før turneringen satt penger på at han skulle nå finalen. Sistnevnte ville nok gitt himmelske odds... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Del Potro leder 4-2 i games nå, moro om han kunne overraske Men Federer er rutinert og drar det i land til slutt... Ville vært typisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Altså, jeg var på trening og så at Soderling breaket tilbake. Også når jeg hørte han breaket igjen, kunne jeg bare ikke tro det. Så så jeg faktisk gamet der han servet ut. Det var så grusomt ekkelt, kan ikke forklare følelsen. Jeg har aldri likt Federer noe spesielt. Men NÅ, HVIS han nå slår Del Potro og tar Soderling i finalen for meg, da er han tilgitt for alt. Vær så snill, ikke fuck up nå Federer, jeg kan IKKE se Soderling ta en Slam. Nei. Allez Fed. EDIT: Faen Fed, der burde du ha funnet en måte å breake på. Ikke gå ned 2-0 ned i sett, vær så snill. Endret 5. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ta det med ro, Potro tar Federer, så tar han Söderling også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå