Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jeg med på egentlig Bradbury. Men jeg tror jeg liker Gonzalez litt for mye til det. Men, hvis Soderling skulle finne på å vinne i dag og komme seg videre, da vil jeg faen at Federer "knocks the stuffing outta' him". Soderling er ikke en verdig vinner av en Slam. Federer, derimot; kan ikke si noe imot ham egentliy. :)

EDIT: Soderling finner formen nå. frykter jeg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det ser ut som om Gonzalez måtte slite hardt for å holde serve på 4-4 i andre sett. Jeg håper virkelig at dette går til fem sett. Det er to grunner til at jeg håper på dette. For det første så vil jeg at Federer-kampen skal begynne så sent som mulig, slik at jeg får sett den. For det andre så vil jeg at den Federer eventuelt møter i finalen, skal være så sliten som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Se, Soderling. Fy faen. Mener ikke det er merket når ballen var KLART inne og fant linjen. Soderling prøver på det IGJEN! FY FAEN! TA han Gonzo! VAMOS!

EDIT: HELVETE. Gonzalez hadde SETTball i 4-5 gamet, men nå blir Gonzo bruddet på 5-5. Soderling server for andre sett. Frustrerende.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Herlig defensivt av Gonzo! 0-30!! Koman!

Hvorfor droppe når du har det på forehanden Gonzo? HVORFOR? :(

Det var en tabbe han må leve må lenge...

Patetisk av Gonzo på 0-30. Resten var formalitet.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nå håper jeg rett og slett bare på at Gonzalez får en tie break å prøve seg på. Derfor er det stooooort at han holder nå på 5-5.

WOO! For et game av Gonzo! 5-6. Soderling server. Vi har ihvertfall en tie break å se på nå. :)

Lenke til kommentar

Ikke vær så sikker. Kan se han bomme på mange slag nå, og Gonzo sin forehand er nå offisielt varmet opp! Ikke minst serven. Vamos!

Merk mine ord:

Vinner Gonzo 4. settet, vinner han 5. sett. Og på en lett måte også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...