Maynard James Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Federer leder iallefall Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Monfils er en type spiller som totalt mister alt av motivasjon, tolmodighet og fighting evne når ting ikke går hans vei. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk bare sett fra 5-4 i første sett, og av det lille jeg så, synes jeg Federer så ganske passiv ut. Jeg ble faktisk overrasket over at han klarte å vinne tiebreak'et. Han ser bedre ut i andre sett, men jeg synes heller Monfils har senket spillet sitt mer en Fed har bedret sitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, det er helt latterlig at Monfils rakner sånn når han taper første settet. Men det er nesten som at jeg skjønner det, helvete heller, Monfils BURDE vunnet første sett! Han hadde TRE break-baller mens Federer hadde NULL og Monfils spilte bedre enn han i hele sett. Trist, men kampen ble ferdig når Monfils ikke tok mulighetene. Blir nok Federer - Soderling/Gonzalez i finalen ja; Del Potro er piece of cake for Fed. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når spillles Soderling vs. Gonzalez? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg tror begge semifinalene går på fredag. Forresten, så rister jeg på hodet av Dagbladet. "Federer til sin 20. Grand Slam-finale". Forhåpentligvis så stemmer dette etter årets Wimbledon, men inntil videre er det snakk om at han nå er i sin 20. Grand Slam-semifinale på rad. Riktignok så skriver de "semifinale" i selve artikkelen, men i den sammenheng at dette blir semifinale nr 20 totalt. Det riktige er at det er hans 20. sammenhengende semifinale, totalt 22. Endret 3. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Begge er på fredag ja. Blir ganske kjedelig i morgen, gitt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 takk og pris! For at Federer vs Del Potro er den andre kampen i morgen, da rekker jeg den glatt. Den kampen tror jeg blir fin. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Blir nok easy peasy for Fedex. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 takk og pris! For at Federer vs Del Potro er den andre kampen i morgen, da rekker jeg den glatt. Den kampen tror jeg blir fin. Vet du klokkeslettene på begge kampene? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Den første bygger kl 13.00. Den andre begynner etterpå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vamos Gonzalez! Ta fitten Soderling. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Begynner å kødde med Nadal bare fordi Nadal tok litt tid før han sa "new balls". Fy faen for en STOR fittekuk, pardon my french. Hater denne fyren så jævlig mye. Ikke minst (som tidligere postet): Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Den første videoen der er jo grunn god nok til å like Soderling. Setter litt "farge" på tennisen. Artig innslag vil nå jeg si. En spiller av Nadals karakter takler nok en slik situasjon godt. Tviler vel egentlig på at han hater Soderling i hvertfall. I så fall har han lite selvironi. Han har såpass mange spesielle ritualer (i likhet med de fleste tennisspillere) som han må tåle å bli skøyet med. Liker forresten dette kort klippet: http://www.youtube.com/watch?v=FJOUObaany0 Endret 4. juni 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er jo bare litt superstition av Rafa, morsomt. Rafa liker ikke Soderling, stol på meg. Når han taper sier han bare gode ting om f.eks Federer, Djokovic osv. men etter tapet har han bare sagt dårlige ting om hvordan han spilte selv. Soderling og Nadal har ikke beste kjemien, du hører jo på den videoen der han imiterer Nadal at ting har skjedd tidligere mellom de fordi han sier det er "heat" mellom spillerne og at ikke noe er morsomt for han. Og se bare på trynet til Nadal når Soderling gjør det, han er knust og irritert også hører du at han sier "CMON" på engelsk når han tar første poenget av settet. Soderling sa også etter kampen nå på Roland Garros at han spilte det som en treningskamp, cocky. Lite selvironi? Det er jo faen ikke morsomt for Rafael Nadal der når han konsentrerer seg i en Wimbledon kamp som har nettopp gått til femte sett. Soderling er en stygg fyr. Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Söderling er en jævla fet fyr. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke lenge igjen nå. I følge http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html starter kampen kl. 13:00. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Wilander sier så mye bullshit. Det samme med Borg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå