Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er helt latterlig at Monfils rakner sånn når han taper første settet. Men det er nesten som at jeg skjønner det, helvete heller, Monfils BURDE vunnet første sett! Han hadde TRE break-baller mens Federer hadde NULL og Monfils spilte bedre enn han i hele sett. Trist, men kampen ble ferdig når Monfils ikke tok mulighetene.

Blir nok Federer - Soderling/Gonzalez i finalen ja; Del Potro er piece of cake for Fed.

Lenke til kommentar

Jeg tror begge semifinalene går på fredag.

Forresten, så rister jeg på hodet av Dagbladet. "Federer til sin 20. Grand Slam-finale". Forhåpentligvis så stemmer dette etter årets Wimbledon, men inntil videre er det snakk om at han nå er i sin 20. Grand Slam-semifinale på rad. Riktignok så skriver de "semifinale" i selve artikkelen, men i den sammenheng at dette blir semifinale nr 20 totalt. Det riktige er at det er hans 20. sammenhengende semifinale, totalt 22.

post-39805-1244060156_thumb.jpg

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Den første videoen der er jo grunn god nok til å like Soderling. Setter litt "farge" på tennisen. Artig innslag vil nå jeg si. En spiller av Nadals karakter takler nok en slik situasjon godt. Tviler vel egentlig på at han hater Soderling i hvertfall. I så fall har han lite selvironi. Han har såpass mange spesielle ritualer (i likhet med de fleste tennisspillere) som han må tåle å bli skøyet med. Liker forresten dette kort klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=FJOUObaany0

Endret av larsevenes
Lenke til kommentar

Det er jo bare litt superstition av Rafa, morsomt. :D

Rafa liker ikke Soderling, stol på meg. Når han taper sier han bare gode ting om f.eks Federer, Djokovic osv. men etter tapet har han bare sagt dårlige ting om hvordan han spilte selv. Soderling og Nadal har ikke beste kjemien, du hører jo på den videoen der han imiterer Nadal at ting har skjedd tidligere mellom de fordi han sier det er "heat" mellom spillerne og at ikke noe er morsomt for han. Og se bare på trynet til Nadal når Soderling gjør det, han er knust og irritert også hører du at han sier "CMON" på engelsk når han tar første poenget av settet. Soderling sa også etter kampen nå på Roland Garros at han spilte det som en treningskamp, cocky. Lite selvironi? Det er jo faen ikke morsomt for Rafael Nadal der når han konsentrerer seg i en Wimbledon kamp som har nettopp gått til femte sett. Soderling er en stygg fyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...