Spykar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vips... 6-0 til federer. Haas var jo ikke tilstede i dette settet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det kan virke som om Haas plutselig har våknet igjen... Edit: våken eller ikke, det BLE Federer! Håper på Roddick i kvarten. Jeg vil ikke at han skal møte en spretten franksmann med publikum i ryggen. Endret 1. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Federer - Haas: 6-7, 5-7, 6-4, 6-0, 6-2 Da var det gjort. Haas startet godt og var god og kanskje litt heldig de to første settene. Så våknet Federer samtidig som Haas tok kvelden. Morsom kamp nevertheless. Lenke til kommentar
Trc Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fascinerende å se hvordan en kamp kan snu sånn som det der. Haas raknet jo helt etter at Federer brøt ham i på 4 - 4 i 3. sett Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 4-3 i 3. sett, break point Haas. Jeg var SIKKER på at Haas skulle vinne. Men greit, ikke ta den, men hvorfor bomme på en slik forehand volley etter et så fantastisk poeng når Fed har break point på 4-4? Etter han bommet den, visste jeg Federer ville vinne kampen lett og det skjedde. Frustererende for å være helt ærlig. Blir gøy med Tsonga og Monfils-kampene på hjemmebane i dag. EDIT: Tsonga taper første sett, damn, vil at de franske skal komme seg langt hjemme. Allez Tsonga! EDIT 2: Tsonga med brudd! HERLIG! 4-2, og herlig så langt i servegamet, 30-0! Ser bedre ut nå, Allez! Latterlig game av Tsonga når han skal serve ut settet der. Dobbelfeil til og med. Goddamn. Endret 1. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) ALLEEZ Tsonga! HERLIG av han å gå på serv og vollet på settballen der i tiebreaken. Skulle ha servet ut når det var 5-3, men han tok settet uansett og det er det som gjelder. Herlig. Kan bli en syk kamp! EDIT: Monfils på banen! Mot A-Rod! Dette blir gøy Endret 1. juni 2009 av tc47 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 EPISK comeback av Roger!!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fantastisk av Monfils, ah så bra. Håper han tar Federer, INGENTING hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Monfils virker på meg som en klovn. Klart han er dyktig, men han får aldri muligheten til å dra ned Federer på lik linje som han gjorde med Roddick. Som forøvrig var utrolig dårlig idag. Selv håper jeg på Federer. Enkelt og greit fordi han er en skikkelig gentleman og tidenes beste tennisspiller. Han fortjener det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men jeg syns det er kjedelig han skal ta sin store 14. og den "umulige" French Open året der verdens beste spiller og "The King of Clay" ikke er tilstede. Det blir liksom litt for lett, menmen. Foralldel, han er en fantastisk tennisspiller. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Federer tar Monfils i 4 sett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 http://timesonline.typepad.com/rafael_nada...-a-tragedy.html Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke noen bombe at Nadal ikke tar det så tungt Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Men jeg syns det er kjedelig han skal ta sin store 14. og den "umulige" French Open året der verdens beste spiller og "The King of Clay" ikke er tilstede. Det blir liksom litt for lett, menmen. Foralldel, han er en fantastisk tennisspiller. King of Clay har da vært tilstede. Han ble knust av en svenske langt nede på rankingen. Ergo, hvis Federer vinner er den like fortjent uansett om det er Nadal eller en annen han møter i finalen. EDIT: Og der gikk Søderling til semifinale etter en oppvisning av dimensjoner. 6-1, 6-3, 6-1 og 3-0 i sett mot selveste Davydenko. Kan svensken gå hele veien? Endret 2. juni 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg føler meg absolutt ikke trygg på at Federer vil kjempe seg til seier i årets French Open. Selv ikke statistikken virker særlig beroligende. Det første hinderet tror jeg blir det tøffeste. Monfils spiller veldig energisk og bra, samt at han har publikum i ryggen. Tidligere oppgjør: 4-0 Fed. I en eventuell semifinale blir det mest sannsynlig Del Potro. For meg virker det som om han aldri spiller på sitt beste når han spiller mot Federer... Blir han psyket ut av denne storheten, eller er det rett og slett Federer som hindrer ham i å spille slik han liker? Tidligere oppgjør: 5-0 Fed. Mot Robredo er det 8-0, også i favør Federer. I en eventuell finale er tror jeg han møter Gonzalez. Han er en av spillerene jeg liker godt, og som jeg tror Federer vil få problemer mot i en finale. Tidligere oppgjør: 12-1 Fed. Selv om Söderling slo ut Nadal, så er han den gjenværende spilleren jeg frykter minst. Jeg nekter å tro at han har nerver til å slå Federer i en finale. Tidligere oppgjør: 9-0 Fed. Likevel føler jeg meg ikke trygg. Finalene i Wimbledon 2008 og Australian Open i år har gjort meg bekymret for at Federer kanske ikke er så sulten som han trenger å være. Jeg bare håper at min bekymring er grunnløs. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Robredo skal for all del ikke undervurderes. Han kan være et monster på grus. Det er litt gøy at Nadal er borte og at Federer ikke er helt på topp. Det har ikke vært så spennende i avslutningsfasen av French Open på mange, mange år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Wow, Murray ute. Verdens nr. 2, 3 og 4 er ute og Federer var 2 game vekke fra å være ute selv i går. Tror ikke Federer er "dum" nok til å la denne sjansen gå nå. Gudene har gjort alt for han nå. Elsker Gonzalez, har alltid gjort det, men kan ikke se for meg at han klarer seg i en finale i Slam mot Federer. Blir nok det samme som når han møtte Federer i en finale i Aussie Open og ble utspilt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Trur Søderling tar Gonzales også, gleder meg til kampen, trur på Federer-Søderling i finalen, hvor federer vinner Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 De franske produserne har tydeligvis røyket crack i dag også. Hvorfor vil de ellers vise dametennis over en Federer-kamp...? Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Enig... måtte følge med på første delen av kampen via en søppelaktig stream... men men nå sender de den på eurosport. 7-6 i første sett til federer, og en god start i den andre med brudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå