marius90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei, Jeg har litt problemer med å få noe lyd i headsettet. Har tidligere brukt optisk utgang til forsterkeren uten noe stress. Men nå bruker jeg altså headset og det virker ikke. Jeg har sotti audio output til analog+digital og sjekket alt av instillinger samt reinstallert drivere, men jeg får ikke noe lyd. Men når jeg trykker på "test connections" eller hva det het så kommer det lyd i et par sekunder, men det stopper igjen nå testen er ferdig. Mistenker at Ac3 filter eller noe kan ødelegge, men jeg finner ingen feil i instillingene på programmet. Noen som har noen tips å komme med her? noe instillinger jeg kan ha oversett eller noe? Haster egentlig litt, sitter på lan, så det er litt kjedelig å spelle uten lyd. så hvis det er noen som kommer med noen kjappe bra svar så ville det vært flott. Endret 18. mai 2007 av marius90 Lenke til kommentar
grandadi Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei, Jeg har litt problemer med å få noe lyd i headsettet. Har tidligere brukt optisk utgang til forsterkeren uten noe stress. Men nå bruker jeg altså headset og det Har du sjekket at windowsmikseren ikke er skrudd ned ? Altså kontrollpanel/lyd og lydenheter/lyd/volum? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 ja. Men fikk det til å virke. hadde glemt å skru opp "front" volum slideren. viste ikke at det var nødvendig, men måtte prøve. trodde det bare var til å stille på "volume controle" slideren. Men nå virker det ihvertfal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå