christoffers Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kirkenes.no Der er hjemmesiden til MAMMA har dere noe feedback?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ser ikke mye ut som en webshop. Flyttes til Webdesign-kategorien. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper hun har fått godkjent kameraene Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 hun har fått godkjent alt:) men hva med design å slikt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 <font size=2>Kirkenes Senter kl. 10 - 18 (16) <br/> Spareland kl. 10 - 18 (16) </font></p> Egentlig syns jeg det var ganske kjedelig. Reklamene på høyre side passer like mye inn som gult i det norske flagget. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ble positivt overrasket etter "mamma sin hjemmeside" Lett leselig, få farger og greit og oversiktlig. Kunne hatt litt mørkere bakgrunn på menyrekkene for å skille den mer fra innholdet, og det samme med reklamerekka. Hva er alt det hvite øverst til venstre? Litt mer avstand mellom hver nyhet ville gjort seg, slik at de ikke går i hverandre. Eller bare en svak, grå strek imellom. Utenom det synes jeg det var enkelt og greit, og duger til det skal samt er lett leselig og oversiktlig. Og derfor synes jeg det er et bra design Koden skal jeg ikke uttale meg om Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.kirkenes.no/praktikant-soekes-t...7299-26849.html Ta en titt på den med Firefox. Da kommer mye av siden under kalenderen til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå