Nutjob Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei og hopp "Innmaten" i pcn min skal vere: HK, PSU, CPU, CPU-vifte, RAM og OS. Trenger tips her, men har tenkt litt på Xeon(firekjerne) og C2D E6600(dobbelkjerne). Hvem av dem skal jeg velge? Er litt sugen på firekjerne, men ein kompis sier at jeg ikke får utnyttet den enda..Men jeg er fornøyd så lenge den er raskerer enn E6600 og klarer å samarbeide med vista osv. Det er ett must at det går an å spille wow og cs 1.6 med den, det rekner jeg med at går? Så jeg lurer på resten av oppsettet, men jeg står mellom Xeon 3210 og E6600 evt. E6700 når det gjelder CPU, kan seff ta imot tips til andre CPU'er her og men hele oppsettet skal ikke koste mere enn maks 8,5k Skal handlest på komplett Hva tycket folket? Trenger virkelig tips her zaltmann Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Merkelig nok er det en 3-4 poster om akkurat dette her på forumet for øyeblikket. Les dem. Men personlig ville jeg gått for firekjerna. Ikke så mye som utnytter den enda men det kommer. Punktum. E6600 gir mer for spenna though, men så er det skrytefaktoren da. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Merkelig nok er det en 3-4 poster om akkurat dette her på forumet for øyeblikket. Les dem. Men personlig ville jeg gått for firekjerna. Ikke så mye som utnytter den enda men det kommer. Punktum. E6600 gir mer for spenna though, men så er det skrytefaktoren da. 8642918[/snapback] ok, skal søke litt takker for svar btw. Er akkurat den skrytefaktoren ja er sugen på firekjerne for den yter bedre enn e6600? Hvor mye den yter i forhold til penga bryr jeg meg fint lite om...vil bare ha bra ytelse Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Merkelig nok er det en 3-4 poster om akkurat dette her på forumet for øyeblikket. Les dem. Men personlig ville jeg gått for firekjerna. Ikke så mye som utnytter den enda men det kommer. Punktum. E6600 gir mer for spenna though, men så er det skrytefaktoren da. 8642918[/snapback] ok, skal søke litt takker for svar btw. Er akkurat den skrytefaktoren ja er sugen på firekjerne for den yter bedre enn e6600? Hvor mye den yter i forhold til penga bryr jeg meg fint lite om...vil bare ha bra ytelse 8642934[/snapback] Hvis du vil den 4 kjerna skal klokke godt er valget enkelt! Ytelsen er 100% identisk til Q6600 eller bedre, og når jeg mener bedre sankker vi om overklokking! Endret 19. mai 2007 av ArcticOC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå