Gå til innhold

[Løst]Siden scroller av seg selv **LØST**

Anbefalte innlegg

Vel, egentlig vet jeg ikke hvor jeg skal poste denne tråden men legger den nå her siden jeg ikke helt vet hvor problemet ligger...

Når jeg er inne på forskjellige vanlige sider så begynner siden og scrolle (rulle) av seg selv...Er veldig irriterende og jeg kan ikke klare og finne ut hvorfor det skjer...Har søkt hit og dit men ikke funnet noen som har hatt et lignende problem...Mener selv at jeg ikke har virus/trojaner eller lignende men egentlig holder jeg alle kort åpne....Noen som vet noe om dette problemet eller vært borti noe lignende og har en oppskrift for og fikse problemet så hadde jeg vært evig takknemlig.... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det de samme sidene der dette oppstår eller......?

Hvis du har flere nettlesere (IE, Opera etc.), skjer det det samme i alle?

Får du stoppet scrollingen mens den pågår eller må du vente til siden har scrollet helt ned....

Lenke til kommentar

Nei det det er nesten eller alle sider jeg er på .....

Kjører kun Internet Explorer

Nei den scroller ukontrollert en stund så stopper den....

Spilte F.E.A.R men måtte gi opp da våpenene scrollet (byttet) om hele tiden ....Var håpløst og velge et og gå med det...Gjelder også alle andre spill...

Selv når jeg skriver her inne så scroller det til tider ukontrollert...

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Hmmm....nei har ikke noe trådløst....Men lurer på nå du nevner det om jeg ikke skal skru opp tastaturet og se om det kan ligge noe der...Man vet jo aldri....Den tanken var eg nå faktisk ikke inne på....Skal sjekke og se nå jeg... :yes:

Skal også se om det går og skru opp begge musene ......

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...