Znoken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Vel, egentlig vet jeg ikke hvor jeg skal poste denne tråden men legger den nå her siden jeg ikke helt vet hvor problemet ligger... Når jeg er inne på forskjellige vanlige sider så begynner siden og scrolle (rulle) av seg selv...Er veldig irriterende og jeg kan ikke klare og finne ut hvorfor det skjer...Har søkt hit og dit men ikke funnet noen som har hatt et lignende problem...Mener selv at jeg ikke har virus/trojaner eller lignende men egentlig holder jeg alle kort åpne....Noen som vet noe om dette problemet eller vært borti noe lignende og har en oppskrift for og fikse problemet så hadde jeg vært evig takknemlig.... Endret 25. mai 2007 av Znoken Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er det de samme sidene der dette oppstår eller......? Hvis du har flere nettlesere (IE, Opera etc.), skjer det det samme i alle? Får du stoppet scrollingen mens den pågår eller må du vente til siden har scrollet helt ned.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Nei det det er nesten eller alle sider jeg er på ..... Kjører kun Internet Explorer Nei den scroller ukontrollert en stund så stopper den.... Spilte F.E.A.R men måtte gi opp da våpenene scrollet (byttet) om hele tiden ....Var håpløst og velge et og gå med det...Gjelder også alle andre spill... Selv når jeg skriver her inne så scroller det til tider ukontrollert... Endret 18. mai 2007 av Znoken Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hm, og det ligger ingen 'smuler' i tastaturer/mus som på en eller annen måte aktiverer noe. Har du trådløst tastatur/mus, sjekk batteri. Har du mulighet for å prøve et annet tastatur/mus, prøv. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hmmm....nei har ikke noe trådløst....Men lurer på nå du nevner det om jeg ikke skal skru opp tastaturet og se om det kan ligge noe der...Man vet jo aldri....Den tanken var eg nå faktisk ikke inne på....Skal sjekke og se nå jeg... Skal også se om det går og skru opp begge musene ...... Endret 18. mai 2007 av Znoken Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Kjøpte nytt tastatur da det viste seg at det var der feilen lå...Nå funker alt 100%...Da det viste seg at det var et hardwareproblem så kan sikkert en moderator flytte den til riktig plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå