FullColor Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Lastet ned oblivion for og prøve det, kort fortalt nå har jeg prøvd det og ville avinstalere det men det går ikke for en eller annen grunn. Trykker avinstaler i control panel men for da bare opp en meldings boks som viser no tall og greier som ikke jeg forstår noe av, jeg trykker da ok og ett nytt sprett opp vindu dukker opp som sier no sånt som : setup has experienced an error Kunne tatt noen bilder av det så kunne dere ha sett selv men hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
Jalla12345 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hadde samme problemet og endte opp med å måtte slette filene manuelt (noe jeg ikke liker serlig godt ) fant ingen annen utvei, men har ikke merket noen problemer utover det Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg hadde akkurat samme problemet. Endte med å slette filene Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Okey jeg for vel bare slette filene manuelt jeg også da, men hvis jeg gjør det så er vel eneste ulempen at filene fortsatt står oppført i registeret hva ? Så hvis jeg da bare f.eks kjører CCleaner eller et lignende program som kan rydde opp i registeret så er det da like godt gjort som om jeg skulle ha gjort det på vanlige måte eller ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 bruk RegSeeker til å fjerne resten: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm kryss av alle Hkey_ og fjern kryss i backup. ( nederst til venstre ) lykke til Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Eller hva med å prøve å slette det fra sikkermodus? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Skulle bare si at jeg har fått fjernet det nå for en god stund siden faktisk, brukte reg seeker og cc cleaner, fik ikke til sikker modus. men nå er det ihverfall vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå