saluttknall Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Flere enn meg her som skal gå syvfjellsturen på søndag? Bare lurer, tenk om vi møtes! Det ville i så fall hvert veldig artig. Mulig denne skulle vært posta i sport og fritid seksjonen men tror ikke det er noen kategori for tur der. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Flere enn meg her som skal gå syvfjellsturen på søndag? Bare lurer, tenk om vi møtes! Det ville i så fall hvert veldig artig. Mulig denne skulle vært posta i sport og fritid seksjonen men tror ikke det er noen kategori for tur der. 8642515[/snapback] Feil forum gutt Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tur? Hva er det? Er det noe man gjør UTE?! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tur? Hva er det? Er det noe man gjør UTE?! 8643298[/snapback] Ja ute, noe du kanskje aldri har vært (ute altså) Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes jeg husker jeg var ute en gang... Hmm, det må ha vært lenge siden. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes jeg husker jeg var ute en gang...Hmm, det må ha vært lenge siden. 8643329[/snapback] Ja, du verden som tiden flyr foran skjermen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg syntes tiden til dels kan gå nokså sakte foran skjermen også da ^^ Du får vel prøve på nytt her Lenke til kommentar
Crex Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er sant! det går skikkelig fort! jeg blir nesten trist Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tenkte å gå syvfjellsturen ,men avbrøt det pga eksamenslesing. Har uansett vært oppe på alle de syv fjell og flere til det siste året så jeg går egentlig ikke glipp av noe. En turvei som jeg kan anbefale er turen innover Svartediket , langs tarlebøveien for også gå opp Hardabakken og videre opp Borgaskaret. Du har en fantastisk utsikt og kommer opp på Vidden. Herifra kan du velge om du vil gå til Fløyen eller Ulriken. Jeg går somregel til Ulriken. Løypen er skiltet og det er bare å gå oppover fra hovedveien når man ser noen ruiner etter et hus. Fortsett oppover stien helt til du ser små skilt hvor det står "Kulturminneløypen". Du går forbi gamle gårder og huler. Turen er faktisk den gamle postveien mellom Oslo og Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå