Gå til innhold

Mesterskap i Xbox360


Rinox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette går aldri i Gears, da dette er et spill hvor man må bruke taktikk i tillegg for å vinne... Blir feil å spille på lag med random folk da. Det vil nok ikke funke :hmm:

Kanskje andre spill er mer basert på individuell spilling, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Halo, Call of Duty osv er individuelle spillere som spiller.

Gears er Lag mot Lag, hvis det ikke blir Lag mot Lag dropper jeg ut.

 

Er jo ikke værre enn at folk sier "jeg og "han", "han" og "hun" spiller på Lag og kaller seg "De 4 Snurrende Vaffeljern med Grytekluter..."

Lenke til kommentar
Ja, men lag må vel kanskje settes opp senere. Ikke vet jeg, men om du finner noen lag nå på forhånd er det sikkert greit.

8662921[/snapback]

Kan vi ikke bare ta random lag da? Føler det blir litt feigt med disse fra Team Crishjjjj eller hva de kaller seg, som spiller sammen hele tiden :p For å gjøre det ekstra fair, kan vi ta 3v3, pluss 1 som hoster som ikke deltar i selve matchen.

Lenke til kommentar
Ja, men lag må vel kanskje settes opp senere. Ikke vet jeg, men om du finner noen lag nå på forhånd er det sikkert greit.

8662921[/snapback]

Kan vi ikke bare ta random lag da? Føler det blir litt feigt med disse fra Team Crishjjjj eller hva de kaller seg, som spiller sammen hele tiden :p For å gjøre det ekstra fair, kan vi ta 3v3, pluss 1 som hoster som ikke deltar i selve matchen.

8663055[/snapback]

 

Kjeksmesterns forslag støttes sterkt! Spesielt med tanke på at en random person som ikke deltar i matchen er host! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, enig med at det blir feigt om de spiller sammen til vanlig. GeoW er ikke bare taktikk, men det handler også om hver enkelt spillers evner.

 

3 vs 3 er nok greit i GeoW. Jeg kan lage et kort ladder-system. Vet ikke hvor mange påmeldte det blir da, men når det er fastslått setter jeg systemet opp (ikke at det blir så veldig vanskelig). Så hva om vi sier i GeoW at vi stopper når vi har 24 spillere? Da blir laddersystemet ganske enkelt.

Men hvem skal være hosten som ikke spiller?

 

Så, en ting til. Noen må få snakket med gamer.no. Kanskje er de villige til å slenge på en premie?

 

I CoD2... Blir det deathmatch eller et laddersystem med flere lag? Hva ønsker dere?

 

Der var noen oppgaver :) De må fullføres. Når det gjelder Halo 3 har jeg ingen mulighet til å være med der (siden jeg ikke har betaen :( ).

 

I tillegg er det en som har spurt om det er interesse for å ha med PES6? Jeg tenker kanskje det blir litt for få der. Også der kan jeg ikke bidra med noe.

 

Da var jeg ferdig :)

Lenke til kommentar
1 person som ikke deltar er en dårlig ide, om man er på de siste sekundene, og akkuratt klarer å drepe den siste spilleren, så får man jo draw.

8663742[/snapback]

Ta på "frendly fire" da vettu, så kan det laget MED host skyte han i fillebiter i det de starter... :thumbup:

Lenke til kommentar
Helt enig med Kjeksmestern!

 

Jeg synes dessuten at vi kan spille lag også i Call of Duty 2. Da blir det selvsagt ikke lett å kåre en vinner, men poenget er jo å ha det gøy. Vi kan jo gjøre begge deler. En individuell konkurranse, og noen lagkamper. :)

8663445[/snapback]

Støttes. CtF, Headquarters og Search & Destroy er alle steinmorsomme moduser. Noen som vil melde seg frivillige til å kontakte noen i gamer? Helst noen som har litt fartstid på forumet. Altså noen som har vært her en stund og bygget opp litt cred. :p

Lenke til kommentar
1 person som ikke deltar er en dårlig ide, om man er på de siste sekundene, og akkuratt klarer å drepe den siste spilleren, så får man jo draw.

8663742[/snapback]

Ta på "frendly fire" da vettu, så kan det laget MED host skyte han i fillebiter i det de starter... :thumbup:

8663789[/snapback]

Det ene laget vil jo ikke rekke å få noen våpen da :!: De som vinner runden kan heller gå å drepe den som er host (friendly fire må stå på) Enig?

 

Edit: Nei faen det forandrer jo ikke noe på det Boffen sa :innocent: Men det må da gå ann å se på statistikken etterpå for å se hvem som egentlig vant hvis en slik situasjon skulle oppstå.

 

Håper folket er med på Warzone i GeoW da, liker ikke de andre (Annex er akseptabelt)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Helt enig med Kjeksmestern!

 

Jeg synes dessuten at vi kan spille lag også i Call of Duty 2. Da blir det selvsagt ikke lett å kåre en vinner, men poenget er jo å ha det gøy. Vi kan jo gjøre begge deler. En individuell konkurranse, og noen lagkamper. :)

8663445[/snapback]

Støttes. CtF, Headquarters og Search & Destroy er alle steinmorsomme moduser. Noen som vil melde seg frivillige til å kontakte noen i gamer? Helst noen som har litt fartstid på forumet. Altså noen som har vært her en stund og bygget opp litt cred. :p

8663799[/snapback]

Headquarters er desidert morsomt syns jeg. Utrolig gøy, og helt fair. :)

 

Vi må få noen her til å snakke med Gamer, ja. Jeg har selv ikke vært aktiv her før høsten i fjor. ;)

Lenke til kommentar
Hva om vi bestemmer oss for hvilken bane alt skal foregå på? Da kan man øve :hmm:

8665037[/snapback]

Nå tenker jeg Gears... Alle har vel spilt "Gridlock" en eller annen gang, og det er vel den banen som er mest populær (ifølge Epic (nei, har ikke link)).

 

Så jeg ønsker Gridlock :w00t:

Lenke til kommentar
Hva om vi bestemmer oss for hvilken bane alt skal foregå på? Da kan man øve :hmm:

8665037[/snapback]

Nå tenker jeg Gears... Alle har vel spilt "Gridlock" en eller annen gang, og det er vel den banen som er mest populær (ifølge Epic (nei, har ikke link)).

 

Så jeg ønsker Gridlock :w00t:

8665241[/snapback]

Warzone da?

Lenke til kommentar
Ja, enig med at det blir feigt om de spiller sammen til vanlig. GeoW er ikke bare taktikk, men det handler også om hver enkelt spillers evner.

Then count me out hvis det blir random lag.

Du ville finne den beste spilleren? Den finner du ikke hvis du lar andre folk dra han ned.

 

I GeoW er det egentlig ikke noe som heter "banens beste spiller", det er "banens beste lag".

 

Hvis det blir Random lag så er jeg ute.

Lenke til kommentar

Hva om vi sier Gridlock i GeoW da? I CoD2 blir det verre... Hva med Burgandy, France og Toujane, Tunisia er vel de beste alternativ der.

 

Om det blir random lag vet jeg ikke, men vi kunne la være. Laget som vinner blir det proffe laget ;)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...