Gå til innhold

Mesterskap i Xbox360


Rinox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, nå har jeg satt opp mange flere påmeldte. Lakus, hva er gamertaggen din?

 

Hvis noen her vil snakke med Gamer.no er det fint. Kanskje kan noen snakke med dem om noen premier? Forhåndsbestillingen av Halo 3 hadde jo vært gøy. Hvis ingen vil sponse konkurransen kan vi jo kanskje slå til med en tier hver for å delta som går til premien... :hmm:

 

Det er mulig vi må bruke deathmatch på CoD2 for å finne vinneren, men ikke på GeoW. Der kan vi bare telle poeng eller noe sånt.

 

Bare kom med forslag!

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg satt opp mange flere påmeldte. Lakus, hva er gamertaggen din?

Lakuspakus

Whooo! Lakuspakus er verdenskjent! :w00t: (nesten :blush: )

 

GeoW er jo litt kjipt. Muligens utsatt for en del lagg.  :hmm:

Siden du sier dette regner jeg med du ikke har spilt det særlig mye, og de gangene du har spilt har du spilt med en veldig dårlig host.

 

Har spilt GeoW siden Launch, og det er svært sjeldent jeg opplever Lagg som får meg til og quitte. (bortsett fra Amerikanske servere da selvsagt)

 

Med det sagt så går det ikke ann å kåre "en" vinner i GeoW... det er ett lagspill, og derfor vil det måtte være lag på 3stk eller 4stk som vil vinne i en turnering hvor hvert lag får så og så mange poeng per vunnet kamp, alt annet blir for dumt.

 

Dette med premier kan man jo selvfølgelig snakke med Gamer.No om, men det beste hadde vært om noen hadde sendt en mail til Microsoft om det.

Men ettersom det nettop har vært NM i GeoW så er det sikkert ganske tvilsomt at de vil sponse med så mye tunge premier i akkurat det spillet.

 

Ellers så må man vel gå til utgiverne av hvert spill for "sponsing".

MS vil jo ikke sponse noe som også finnes til PS3, da må du henvende deg til utgiveren av spillet, som EA f.eks.

 

Lakuspakus er ihvertfall med i GeoW turnering, og regner med at han får med 3-4 til fra TC. (kommer ann på om det blir 3vs3 eller 4vs4)

Vi kan sikkert hjelpe til med oppsett hvis det trengs også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...