Gå til innhold

Mesterskap i Xbox360


Rinox

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte kanskje jeg skuløle spørre her om noen kunne være interessert i et lite mesterskap i Xbox360. Kanskje vi kunne arrangere et lite her på gamer.no?

Hadde jo vært litt gøy å se hvem som var kongen av 360 :roll:

Påmeldte Call of Duty 2:

 

Spazz - Vetle89

Rinox - XboxFindus

Alex ws - Alex WS

Kjeksmestern - Hawcon

Snikpellik - Bygdedyret

mX - laffen360

Laland - laland360

 

Påmeldte Gears of War:

 

Rinox - XboxFindus

Are.......... - Are Bergin

Tinmar - Tinmar92

rEaliTY - Nummer23

Kjeksmestern - Hawcon

ErlendRU - ErlendRU

Mr.FOXHOUND - Mr Foxhound

anolop - anolop

Tøffli - SupremeToaster

Lakus - Lakuspakus

mX - laffen360

Laland - laland360

SaintedThomas - SaintedThomas

Gastaa - Gastaa DG

Comprade - Comprade

 

 

Påmeldte Halo 3 Beta:

 

milleniam - II millenium II

Are.......... - Are Bergin

MartinLande - MartinLande

ErlendRU - ErlendRU

Midi - l2klister

Tøffli - SupremeToaster

Laland - laland360

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres greit nok ut, men ett par ting...

 

1: mesterskap i 360? Bør det ikke begrenses til visse spill? Blir dumt å tape fordi man ikke eier visse spill

 

2: De fleste gode konkurranse spillene til 360 er lag basert. Kan bli vanskelig siden ikke alle kjenner 2-3 andre for å fylle ut ett lag. Er lett for at vi ender opp med ett lag som har spilt mye sammen, og ett par andre som er sammen for å få fylt opp lag. det blir ujevt, og kjedelig =/

 

Men ellers, joda, er nok med om det blir noe :p

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en aldri så lite turnering i Halo 3 betaen, jeg da.  :whistle:

 

Husker jeg vant en turnering på Xbox-Norge.net, men fikk ingen premie av den enkle grunn at arrangøren glemte å ta bilde av scoreboardet. DOH.  :(

8644188[/snapback]

 

Nå var det jo faktisk slik at alle som var med i konkurransen skulle ta bilde, noe som stod klart i reglene man ble oppfordret til å lese før man ble med på konkurransen. :p

 

On Topic: er gjerne med på en konkurranse ja :) Halo 3 beta passer meg fint!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ingen dum idè. Angående halo 3 betaen; er vel ingen mulighet for å spille customgames der..? Hvis ikke vil jeg også vote for halo 3. Lag gjerne en poll hvis dette blir en seriøs tråd der vi kan vote.

Lenke til kommentar
Nå var det jo faktisk slik at alle som var med i konkurransen skulle ta bilde, noe som stod klart i reglene man ble oppfordret til å lese før man ble med på konkurransen.  :p

8644252[/snapback]

I så fall burde det ha vært nok av bilder til å bevise at jeg vant, eller hur? Var forsåvidt bare en kortholder til premie, men like fullt... :hmm:

 

Ingen dum idè. Angående halo 3 betaen; er vel ingen mulighet for å spille customgames der..?

8644262[/snapback]

Hvis vi fyller et party på 6 kan vi spille rumble uten forstyrrelser fra dumme amerikanere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fint å se at folk har lyst til dette :) Jeg tenkte meg vel følgende spill: GeoW, Call of Duty 2 og Halo 3. Eventuelt også R6:Vegas eller GRAW

 

Jeg kan nok ta litt initiativ til dette, men jeg har ikke noen kode til Halo3 og R6:Vegas er ikke innkjøpt. Det kan vel sikkert la seg ordne etter hvert.

GeoW og Call of Duty 2 hadde jo vært veldig kult å spille, da, i og med at de fleste som har de spillene har spilt de lenge og sannsynligvis er ganske gode.

 

Og hvordan blir det med premier her... Skal vi ha det? Alle sammen kunne kanskje spleiset på et spill, f.eks. forhåndsbestilling av Halo 3. Da blir det slik at alle deltagere må betale en liten sum penger for å bli med i konkuransen. Jeg vet om en side hvor forhåndsbestillingen av Halo 3 koster 360 kroner elns. + frakt.

 

Og så.. Hvordan skal turneringen foregå? I GeoW vet jeg ikke om det er noe lignende deathmatch i CoD2, men om det er det hjelper det vel masse. Hva om det er mange som vil delta? Hva gjør vi da? Setter sammen 2 tilfeldige lag som spiller mot hverandre for så at vinnerlaget spiler deathmatch?

 

Hvordan skal lag settes opp? Jeg kan kanskje lage et lite script som jeg kan legge ut på en nettside. De som skal delta får et brukernavn og et passord. Når de logger inn får de et tall og det samme tallet og brukernavn blir sendt til med via e-post. Alle som har f.eks. oddetall er på blått lag mens partall er på rødt lag.

 

Sånn, det var mye skriving fra meg. Ble til og med kastet ut av hosten i GeoW nå, så dere BØR være fornøyd! :p

Lenke til kommentar

men før vi i det hele tatt tenker på premier må vi finne ut hvordan vi skal få satt opp turneringen. kan vel i første omgang samle alle Gamertags som vil være med. alle kan skrive ned sin Gamertag og hvilke spill som er aktuelle for personen å delta i.

 

Gamertag: Vetle89

spill: Call of Duty 2.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

i CoD 2 er det 8, og kanskje vi kan ha en Spectator for å verifisere scores :)

det er vel 8 i Gears of War også tror jeg.

 

vi kan jo også ha mindre kamper, og større Ladder-system, eller vi kan ha 8-manns -kamper. men blir kanskje litt mer spennende med mindre kamper, men det kommer an på hvor mange som melder seg på tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...