Gå til innhold

Kenwood KRF-X9090D og DynaVoice M65

Anbefalte innlegg

Har handla på Netthandelen og endt opp med en receiver med navn Kenwood KRF-9090D og et par høyttalere DynaVoice M65. Og så skal jeg prøve å gjøre det beste ut av det.

Kenwood'en kan brukes med opptil 8 høyttalere (7.1), men jeg kommer ikke til å kjøre full pakke med det første. Har bestilt et par DynaVoice sourroundhøyttalere og en senterhøyttaler (S6 tror jeg de heter og C6 for senterhøyttaleren), men de leveres ikke før i slutten av mai. Har dessuten kjøpt en rull på 30 meter med Monster høyttalerkabel og har bananplugger i bestilling. I tillegg har jeg skaffet spikes til fronthøyttalerne.

Har ikke montert sammen noe av dette ennå, da jeg også må gjøre om møbleringa i stua, og skaffe et egna møbel som har plass til MASSE greier (i hvert fall 8 enheter, bl.a. DVB-S, DVB-C og DVB-T-mottakere, DVD-recorder og mediaspiller. Dessuten håpe jeg å få til å ta i bruk igjen platespilleren for vinylplater).

I dag er det 18. mai, og jeg håper at jeg kan få gjort nødvendige endringer i stua i løpet av et par tre uker. Og så må jeg få betalt regninga fra MasterCard...

Fortsettelse følger! Er takknemlig for gode råd fra folk som skjønner seg på slikt!

Mvh

Bjørn

23.5.2007:

Har fått beskjed fra Komplett.no i dag at høyttalerne (som skulle komme på lager 21.5.), ikke kommer på lager før i midten av juni. Skal konsentrere meg om å skaffe meg et egna møbel i mellomtida... Postkassa flømmer over av møbelkataloger om dagen...

Fortsettelse følger...

Endret av brumlebass1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, Joachim!

Takk for interessen for mitt prosjekt!

Oppdatering: Komplett har flytta leveringsdatoen igjen - denne gangen til 20/7-07. :mad: Så jeg har kansellert bestillinga. Skal prøve å finne noe annet til en overkommelig pris.

På møbelfronten har det heller ikke skjedd mye. Har vært en del rundt i lokale møbelforretninger og funnet mye dritt som jeg ikke vil ha! Jobber videre med dette. Er ikke spesielt nevenyttig snekker heller, så jeg skal avholde meg fra å snekre noe sjøl! :no:

Så der står det for øyeblikket. Har hatt en del andre utfordringer i det siste, og har måttet prioritere ned dette prosjektet for en stund. Men kommer tilbake... :cool:

Mvh

Bjørn

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Hei, Joachim!

Takk for interessen for mitt prosjekt!

Oppdatering: Komplett har flytta leveringsdatoen igjen - denne gangen til 20/7-07.  :mad:  Så jeg har kansellert bestillinga. Skal prøve å finne noe annet til en overkommelig pris.

På møbelfronten har det heller ikke skjedd mye. Har vært en del rundt i lokale møbelforretninger og funnet mye dritt som jeg ikke vil ha! Jobber videre med dette. Er ikke spesielt nevenyttig snekker heller, så jeg skal avholde meg fra å snekre noe sjøl!  :no:

Så der står det for øyeblikket. Har hatt en del andre utfordringer i det siste, og har måttet prioritere ned dette prosjektet for en stund. Men kommer tilbake...  :cool:

Mvh

Bjørn

8932023[/snapback]

Tips til folk som har problemer med å plassere konsoller,forsterkere, flatskjermer og høytalere......

På Jysk så selger de et genialt og billig tv bord som heter "Prag". Den har fem store hyller til feks forsterkere, en stor overflate og to store skuffer til feks dvd og CD-er.

Overflate farge er calvado, trefarge

Den breiale størrelsen gjør at den passer perfekt til feks å ha gulv eller fronthøytalere ved siden.

Pris kr 500,-

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...