MooseOnTheRun Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan spille av FLV video som er lagret på dataen. Det er sånn filer som filmene på f.eks. google video og youtube er. Ser etter en avspiller, men hvis det ikke finnes hadde det hvert bra med en gratis FLV til avi konverterer. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har du prøvd VLC? Det fungerer vertfall fint til FLV videoer her. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Funker ikke med VLC player hos meg. Lastet nettop ned den nyeste. VLC 0.8.6b. Kommer opp en melding med: Unrecognized format for (filens navn) også kan jeg velge mellom Clear og close. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Denne fungerer fint hos meg: Wimpy Standalone FLV Player EDIT: Redigert adressen til rett program. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan spille av FLV video som er lagret på dataen. Det er sånn filer som filmene på f.eks. google video og youtube er. Ser etter en avspiller, men hvis det ikke finnes hadde det hvert bra med en gratis FLV til avi konverterer. 8642081[/snapback] FLV player er glimrende: http://www.download.com/FLV-Player/3000-2139_4-10467081.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå