stakkarn Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei jeg lurer på hvordan man kan bytte ut CD-spiller i en bil der orginal spilleren er interegert i dashbordet? Sånn som det stort sett er på alle nyere biler... Bilen jeg skal bytte cd spiller i er BMW 3-serie 98-00 mod E46. Om dere ikke skjønner hva jeg mener så spørr mer så skal jeg forklare så godt jeg kan... Endret 18. mai 2007 av stakkarn Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 tja, jeg har akkurat gjort en undersøkelse, å det finnes forskjellige bokser som du kan sette etter spilleren som står i bilen. Slik at du får bedre lyd i bilen, men samtidig kan beholde den spilleren som står i bilen. Du kan til og med koble forsterkere til slike bokser. Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Ok, takk for det Men jeg har sett folk som har byttet den på bilder uten å gjøre store endringer i dashbordet på bilen. Det ser ut som det bare har sittet en vanlig spiller der fra før som bare har byttet ut. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå