Gå til innhold

Trenger leke server


Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Har hørt mye om Såkalte "leke" servere det du kan komme i lvl 60 bare ved og trykke inn koder osv.

Hvor kan jeg skaffe meg det?

Innlegg 100 ;D

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN

teknisk vis så er det ikke jeg som lurer på dette men har en kompis som tenkte at han vile prøv litt wow uten å betale.

 

SÅ har noen ET sånn dere leke server?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Det er vel derfor 10 dagers trial muligheten finnes til WoW, for at folk som ikke har prøvd det før kan prøve det gratis...

8641790[/snapback]

 

Men det er også stor forskjell å spille fra level 1-20 en det er å være high level.

8641820[/snapback]

Og det er stor forskjell på å gjere noko lovleg og å gjere noko ulovleg.

Lenke til kommentar
og.... du vil frem til ?

8641829[/snapback]

 

Retningslinje 8

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
Det er vel derfor 10 dagers trial muligheten finnes til WoW, for at folk som ikke har prøvd det før kan prøve det gratis...

8641790[/snapback]

 

Men det er også stor forskjell å spille fra level 1-20 en det er å være high level.

8641820[/snapback]

 

jaja selvfølgelig er det d. Men han får iallefall sett hvordan spillet er med 10 dagers passet. Men han kan gå samme veien som vi fleste andre har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...