Gå til innhold

PlayStation 3 becomes a source of Pain!

Anbefalte innlegg

Så ingen post om dette spillet til PS3 her så tenkte jeg skulle lage det da. men iaffall dere med PS3 sjekk ut dette her:

http://www.joystiq.com/2007/05/17/playstat...source-of-pain/

"On Wednesday Sony revealed a new PlayStation Network downloadable game called Pain."

høres og ser ganske moro ut. bare kjett det kommer på PS3 bare (tror jeg da)

se trailer her; http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

misunner dere som har PS3 nå :p for det der så veldig moro ut :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ingen post om dette spillet til PS3 her så tenkte jeg skulle lage det da. men iaffall dere med PS3 sjekk ut dette her:

http://www.joystiq.com/2007/05/17/playstat...source-of-pain/

"On Wednesday Sony revealed a new PlayStation Network downloadable game called Pain."

høres og ser ganske moro ut. bare kjett det kommer på PS3 bare (tror jeg da)

se trailer her;      http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

misunner dere som har PS3 nå :p  for det der så veldig moro ut :!:

8641700[/snapback]

åh, det der så dritfett ut, det skal jeg kjøpe :)

Lenke til kommentar
Laget av Sony så kommer nok aldri til X360.. så morro ut! Men går kanskje lei etter en times tid

8643617[/snapback]

Hehe, er det samme jeg tenker... Og det samme jeg tenker om div Wii-spill.. Men folk fortsetter å kjøpe og kjøpe, så slike ting slår tydligvis ann ;)

Lenke til kommentar

Da jeg leste topic trodde jeg det var noe negativt om Sony (source of pain), men den gang ei :)

Spillet så helt ok ut, men dette er et spill jeg hadde gått lei etter veldig kort tid. Og forresten kan man gjøre dette på THP8 også, men der er grafikken et par hakk høyere også.

Lenke til kommentar

Ikke avvis spillet ved første øyekast nå da. Kan jo skjule mer under panseret for alt vi vet.

Men om det KUN blir fly-rett-frem-og-treff-hva-som-helst, så blir jeg fort lei, jeg og.

MEN! Koster det 40 kroner, så har jeg råd til det!

Lenke til kommentar
Laget av Sony så kommer nok aldri til X360.. så morro ut! Men går kanskje lei etter en times tid

8643617[/snapback]

Hehe, er det samme jeg tenker... Og det samme jeg tenker om div Wii-spill.. Men folk fortsetter å kjøpe og kjøpe, så slike ting slår tydligvis ann ;)

8644529[/snapback]

Kanskje folk ser ting i "div Wii-spill" som du ikke klarer å se, da? Uansett er det snakk om helt forskjellige plattformer her osv.. Mye vits i å trekke det inn i tråden, må jeg si! Bravo!

Synes forresten spillet ser helt greit ut.. Sikkert morro i starten, men skal ikke si noe før jeg har prøvd det :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Det er litt snedig egentlig, det er snart flere lovende spill på PsStore enn det er som kommer på disc. Satt på spissen.

Må si jeg ikke trodde Sony kom til å satse så hardt på onlinegreiene som de tydeligvis gjør. Håper bare det snart kommer i hendene på meg! :)

Lenke til kommentar

Synes det så veldig moro ut ifra traileren og filmene jeg så på siste 1upshow (tror jeg det var), blir ekstra kuult dersom det stemmer at det er med i det derre Game 3.0 konseptet til Sony, og at du kan dele videoene av når du skyter han rundt-omkring i byen.

Tror nok vi kommer til å se massiv opptrapping på inhouse-produksjoner utover, virker som de fleste teamene til Sony holder på å flytte over fra PSP/PS2/PS3 til bare PSP/PS3 nå, har ikke hørt om noen nye PS2-prosjekter i det siste. :)

Lenke til kommentar
Tenkte noen hadde funnet ut hvordan man bruker Cell prosessoren til å skade mennesker jeg nå.

8652523[/snapback]

Evig eid sagt:p men ontopic: Spille ser ut som er verdt pengene.

Er forsåvidt et arcade spill og de er skal ikke være så dyre

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...