IcedInsanity Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Er det noen som har litt peil på Golf 2?? Tenkte eg skulle skifte ut skiven bak speedometeret med ei blå skive eller rød..men åssen i alle dager får eg av glasset utenpå instrumentene? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 måten dette gjøres på varier vel noen biler så er det jo slik at man tar ut instrumentet bak ikke tar ut glasset foran. har vært sånn på alle mine biler som jeg har pelt på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 ok..for eg prøvde å komme til på baksiden,men fikk ikke instrument "boksen"skikkelig ut så tenkte kanskje at det var glasset som måtte ut... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 For å få ut tachometerboksen må du dra ut to lange kontakter i bunn av boksen, en vakuum-slange (dra den rett av) og speedometer-wire'en. Så er det to skruer som holder den på plass, så kan du ta den rett ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 okay..tusen takk..stresset som bare det forrige gang eg skulle ha den ut..så gå opp i frustrasjon...hehe... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vet hvordan det er Et tips; Skru av "platen" over pedalene, og ta ut rammen rundt tachometerboksen, radioen og alle bryterene der oppe, det er så mye lettere å se hva du holder på med da. Er lettere å holde på skruer osv også da, så slipper du å miste noen ned noe sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå