_crs_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://www.xbox360fanboy.com/2007/03/28/de...-hdmi-so-great/Her. Til og med Xbox36ofanboy.com poster dette. HDMI er best, enkelt og greit. Opplisting av spesifikasjoner er ikke det samme som sammenlikning av bildekvalitet. Klart HDMI er bedre på papiret. Og du kan ikke ta forskjellige kilder og sammenligne bildekvalitet. Her snakket vi kun om Xbox360 Elite. I tillegg framstår du ikke særlig troverdig. Dette får holde for meg. Folk som leser tråden får ta det som de vil. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nei, men jeg har PS3 og har spilt på 360. Tydelig forskjell i skarpheten særlig. 8642744[/snapback] Gidder ikke å diskutere noe mer med deg.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Folk lurer seg selv når de tenker HDMI er best uansett hva. De ser hva de vil se. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvis man f.eks har et 32" lcd tv så vil man aldrig i verden se forskjell på 720p og 1080p Forskjellen mellom komponent og hdmi er også svært liten, det er forskjell, men "vanlige" folk kan jeg aldrig tenke meg vil se noen forskjell. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Veit ikke om det er så mange 1080p TV'er nede i 32 tommers størrelse heller akkurat. Når det gjelder forskjellen mellom komponent og HDMI så er det så mange faktorer inne i bildet (bokstavelig talt hehe) at vi sikkert kan sitte her å diskutere til langt utpå natta uten å bli enige. Og så måtte vi først blitt enige om vi diskuterer teori eller praksis også. Nå er det kanskje ikke så mange av oss som har sett Elite versjonen av 360 med HDMI? Å lese rapporter fra andre brukere er forsåvidt interessant. Men alt er ikke like pålitelige. Bare se hvor forskjellige oppfatninger folk har av støy fra 360'n. Dog her er det jo forskjeller på maskinene også - men det er det jo på de ulike HDTV'enes HDMI løsninger, signalbehandling og bildepaneler også. Derfor rapportere folk foskjellig på dette. På noen TV'er ser man sikkert ikke all verdens forskjeller selv i en side ved side sammenligning, på andre blir det mere åpenbart. Personlig så foretrekker jeg selvfølgelig HDMI løsning der jeg kan få til dette. Spesielt da på projektoren. Men bytter neppe inn 360'n til ny med HDMI av den grunn. Men... har ikke trådstarteren fått svaret sitt nå for lenge siden? Da burde jo tråden få dø en stille dø kanskje? Endret 18. mai 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Er det så jævlig vanskelig ? HDMI er bedre. ALLE HDTV'er (dette er noe av det viktigste) støtter HDMI. Hjelper lite at VGA kan være like bra på noen områder hvis TV'en man har ikke støtter det. 8642652[/snapback] Tror vi har en skikkelig Ps3/hdmi fanboy her gitt....... Litt Off-Topic: Bare pass på når du kjøper ps3 at du ikke velger spill som splinter cell,Fear osv da disse er betydelig dårligere enn 360 versjonene. Har selv begge maskinene og 360 killer ps3 fullstendig,men har store forhåpninger til Sony maskina på sikt. Endret 19. mai 2007 av dudley.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå