starchild2007 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg tenkte å bygge en HTPC med minimal støy. Tenker på å sette inn en Intel Core 2 Duo E6400 Boxed. Noen som kjenner til hvordan støyen er på vifta som følger med? Tips mottas med takk! :-) Lenke til kommentar
Prophet_hunk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Støyen fra stock-vifta til Intel er moderat. Jeg ville definitivt lagt noen ekstra kroner imellom og innvistert i en støysvak vifte med viftestyring. Har selv denne. På laveste turtall gir denne minimalt med lyd og ekstremt god kjøling. Men det finnes selvfølgelig enda mer støysvake varianter. Endret 18. mai 2007 av Prophet_hunk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor ha viftestyring når man fint kan styre viften fra windows? Lenke til kommentar
Prophet_hunk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor ha viftestyring når man fint kan styre viften fra windows? 8643368[/snapback] Min personlige erfaring er ihvertfall at det noen ganger er kjekt å ha en liten utvendig viftestyring på en htpc, slik at man slipper å kukke inn i windows. Har selv ikke tastatur eller mus koblet til min htpc, og da er det jo kjekt Smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå